Gå til innhold

PC som ikke ligner PC

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei...

Jeg har nå tenkt å bygge min første casemod ever.
Planen er å lage et kabinett som ikke ser ut som en PC over hodet!
Kan noen hjelpe meg ideer???
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bygg den inn i en stor høytaler. Høytaler og pc i ett.

Vil ikke det vibrere noe jævlig?

Tror nok ikke HD hadde kost seg..

Skrevet
Bygg den inn i en stor høytaler. Høytaler og pc i ett.

vil det ikke oppstå et magnetisk felt. har hørt man ikke skal ha subwooferen for nærme kabinettet for da kan det slå ut i hardisker osv.

Skrevet
PC i høytaleren.. Hva tenker men med! HD'n hadde fått 10000000000000 bad sectors etter få sekunder.

går fint å sette den inni en høytaler der det ikk er noe bass. jeg har 2 x 15'' tommere og 2 som bare er mellomtone. ;)

Skrevet

Hva om du putter den inn i en slags firkanta kasse...av metall eller no...også kan du ha CD-rom'en, floppyen og harddisken ovenfor hverandre mot den fremste veggen...mens den bakerste veggen kan ha uttakene fra hovedkortet og PCI kortene...det hadde vært noe...

Skrevet

Mitt tips:

Bygg inn PC'en i et kjøleskap. Tåpelig, sier du, men vent noen minutter. La det hele synke dypt inn.

Tenk bare på dette: Kjøling er ikke noe problem, bare hack deg inn på kjøleskapets kjølesystem. Videre har du fri tilgang til mat, du slipper å gå særlig langt unna PC'en hvis du blir fysen på no' digg. Og viktigst av alt: PC'en din kommer iallfall ikke til å ligne noen PC!

Jeg synes idéen min var god, jeg.

Skrevet
Mitt tips:

Bygg inn PC'en i et kjøleskap. Tåpelig, sier du, men vent noen minutter. La det hele synke dypt inn.

Tenk bare på dette: Kjøling er ikke noe problem, bare hack deg inn på kjøleskapets kjølesystem. Videre har du fri tilgang til mat, du slipper å gå særlig langt unna PC'en hvis du blir fysen på no' digg. Og viktigst av alt: PC'en din kommer iallfall ikke til å ligne noen PC!

Jeg synes idéen min var god, jeg.

kondens da mann..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...