Gå til innhold

Hestekrefter ?


Støvsugeren

Anbefalte innlegg

Forsto ikke helt dette med tømmeret i skogen da, kan ikke se at dette har noe med min datamaskin å gjøre ???

eh, mener vel det er like feil å bruke penger på et racer-system hvis man bare skal bruke maskina til grovarbeid/ enkle oppgaver. Hastigheten "rett fram" er bare en del av hva en cpu gjør i et system - minner om å kjøre i skogen med Ferrari, der man likevel ikke får bruk for kreftene.

 

Cpu har innebygde instruksjonssett, og programmer utvikles mtp. "veien"/ forutsetninger som allerede er lagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dere så dum at dere ikke skjønner at denne fyren bare kødder?

Hadde det bare vært morsomt..  :roll:

Det sier jeg bare at det er imot min tro å bare kødder. Alfred er en grei kar som jeg heller ikke tror bløffer. Han er minst like kristen som meg og har derfor ikke lov av vårs Himmelske Far til å oppføre seg slik. :yes:

Endret av Støvsugeren
Lenke til kommentar
Takk for en GOD latter alle sammen  :laugh:  :laugh:  :laugh:  Det morsomste har vært alle dere "seriøse" deltakerene her på denne posten. Forbannende tullinger, allt dere biter på  :laugh:  :dribble:  :laugh:

Det er sånne som deg som som irriterer meg mektig, hva som er så morsomt med å lure folk, dette skal være et seriøst forum, hva om alle skal drive slik som deg, hvordan vet vi hvem som trenger hjelp eller ikke? Rapport sendt til moderator :mad:

 

 

La være å poste mere her nå da, så blir det ikke mer moro for denn barnslige fyren.... "don't fuel the fire"

Endret av apollox
Lenke til kommentar

har rapportert denne tråden. Håper du blir kastet ut for å prøve å lure folk som vil hjelpe. Kan ikke være særlig kristen du nei..

Dette er et typisk eksempel på en fjortiss som ikke har noe sosialt nettverk, og har dårlige sosiale antenner.

 

EDIT:

Oi, så ikke at det var rapportert allerede :blush:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Takk for en GOD latter alle sammen  :laugh:  :laugh:  :laugh:  Det morsomste har vært alle dere "seriøse" deltakerene her på denne posten. Forbannende tullinger, allt dere biter på  :laugh:  :dribble:  :laugh:

Det er sånne som deg som som irriterer meg mektig, hva som er så morsomt med å lure folk, dette skal være et seriøst forum, hva om alle skal drive slik som deg, hvordan vet vi hvem som trenger hjelp eller ikke? Rapport sendt til moderator :mad:

Stakkars lille deg. Du får vel ikke sove i natt du da lille venn :yes: Blir vondt for deg dette :laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...