Gå til innhold

forum.overklokking.no=drittunge.no


Anbefalte innlegg

Er det bare 12-åringer som holder til på disse sidene? Jeg leser med en kvalmende følelse innlegg som dette:

 

"Kor kan eg få kjøpt sån fingerscaning.... såg d et elr aent sted.. d ser bare så sweeeeeeeeeeeeeeeet ud"

 

"*wEE* , ska bli fett me Finger Scan må få meg ein eg åg =P "

 

Nivået er nå så lavt at jeg ikke gidder å bruke min dyrbare tid her lenger. Sensur er ikke bare å slette støtende innlegg, kjære moderatorer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel.. det er ofte at det er noen slike poster.. Men det er da ikke alle som skriver sånt

 

du tar jo alle under en kam og sier at alle er drittunger!?

ekke alle som kan godt norsk heller.. og som heller skriver sms (hate hate) språk.

 

Forresten.. HADET!

Endret av Breiker
Lenke til kommentar

begynner å bli litt kjipt dette forumet :ermm:

 

Edit: går jo ikke an å søke på dette forumet:

Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

Går jo heller ikke an å sortere etter visninger eller svar :no:

Endret av felge
Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig med deg.

 

nivået på forumet har falt kraftig de siste 2 årene.

alle noobs kan vel se seg til ****** ut av forumet mener jeg. heller lese litt reportasjer og prøve seg frem litt selv før de spamer forumet med spørsmål som: "hva er multiplyer og fsb??????????" eller den beste av alle: "hvor mye kan jeg overklokke xp 2400 min?????"

 

HVA MED Å PRØVE SELV? :no:

Lenke til kommentar
Kunne ikke vært mer enig med deg.

 

nivået på forumet har falt kraftig de siste 2 årene.

alle noobs kan vel se seg til ****** ut av forumet mener jeg. heller lese litt reportasjer og prøve seg frem litt selv før de spamer forumet med spørsmål som: "hva er multiplyer og fsb??????????" eller den beste av alle: "hvor mye kan jeg overklokke xp 2400 min?????"

 

HVA MED Å PRØVE SELV? :no:

Ja huff! Ille når folk lurer på hvor mye man kan overklokke en prosessor på et overklokkingsforum.. :roll: Hva med å bare ikke lese det hvis det er så forferdelig plagsomt? :w00t:

Lenke til kommentar

Har vell blitt et sted for 14isser dette ja. skulle ha meg en disk på digital impuls i går.. uff så ille med alle ungene der som skal ha plexi kasser etc. det er jo sååå kult...

Trenger hjelp til alt gjør de og :(

Litt sia så var det en som trengte hjelp til koble vifte styring etc.

tok med hele kassa ned pga det.

Genialt konsept de på digital impuls driver, samme som ok driver med? tjene penger på unger? :roll:

Lenke til kommentar

ja, jeg syns ofte det er kjedelig på formumet nå, klikker på siste 24 timer og halvparten du ser der er spørsmål du har svart på tidligere.

Men alle må ha rett til å stille spørsmål, kan ikke kaste ut alle n00bs, problemet er at de ikke gidder eller ikke vet hvordan skaffe info om forsellige ting.

 

Kanskje det burde være en tydligere link på forsiden til faq og guider.

 

edit:gjennomsnitsalderen har ikke alltid så mye å si. snakker med en på msn som er 15 og vi snakker ut om allt. Han er en av de mer modne personene.

Han har lært disiplin på taequandoe. (leif)

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
ja, jeg syns ofte det er kjedelig på formumet nå, klikker på siste 24 timer og halvparten du ser der er spørsmål du har svart på tidligere.

Men alle må ha rett til å stille spørsmål, kan ikke kaste ut alle n00bs, problemet er at de ikke gidder eller ikke vet hvordan skaffe info om forsellige ting.

 

Kanskje det burde være en tydligere link på forsiden til faq og guider.

 

edit:gjennomsnitsalderen har ikke alltid så mye å si. snakker med en på msn som er 15 og vi snakker ut om allt. Han er en av de mer modne personene.

Han har lært disiplin på taequandoe. (leif)

Jepp, jeg har sett folk som er 17-25 som oppfører seg som 14åringer :/

Edit: Sett folk oppi 50åra og hvis jeg tenker på fulle oslo folk på pupp :(

Endret av litjkarn
Lenke til kommentar
Å kaste ut noobs er vel ingen løsning da en del kommer med gode spørsmål.

En annen ting er vel rett og slett at forumet er blitt for stort, alle sitter her og bruker det til tider som mirc. Det blir feil i mine øyne

 

Mvh

Glenn

 

veldig enig med deg der. Dere som vil "kaste" ut de som er noobs og stiller dumme spørsmål, har dere _aldri_ lurt på noe som andre tar som en selvfølge å vite? man lærer av å spøre og få svar

 

Edit: men enig i at folk må lære seg å bruke søkefunksjonen før de stiller spørsmål

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...