Gå til innhold

forum.overklokking.no=drittunge.no


Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Jeg synes at dere som klager på alder og kompetanse bruker mye tid på å fortelle de andre hvor lite de kan. Kanskje vi andre som kan en del kan bruke mere tid på forumet med "seriøse" temaer slik at de som "ikke kan noe " kan lese hva dere skriver så de lærer av de tingene som dere "som kan noe" har gjort.

se ikke på dette som kritikk men som et konstruktivt innlegg for og få opp nivået igjen.

 

"Det beste stedet å starte er med seg selv"

 

:D

 

PS jeg kan ikke alt.. men forøker å lære noe hele tiden.

Endret av ytre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moderatorene kunne kanskje blitt strengere når det gjelder spørsmål som er blitt svart på før, f.eks. stenge tråder med henvisning til søk-funksjonen. De som måtte irritere seg over gjentatte spørsmål kan jo bare bruke rapporter-funksjonen istedet for å henge ut den som stiller spørsmålet.

Lenke til kommentar

er nå to år siden jeg registrete meg her.

vet ikke helt om jeg vil si at det er blitt så veldig mye mer unødvendig, litt er det jo blitt.

 

Til halvparten av dere, kan dere jo tenke slik, for 2 år siden viste dere ikke like mye om overklokking som dere gjør i dag. De "dumme" spm var ikke like dumme for deg da, og de gangene du kunne svaret, ble du faktisk glad for å lære andre noe du selv hadde lært tidligere

 

Nå, 2 år senere, er situasjonen den samme, MEN det du lærte for 2 år siden er ikke like morsomt som det var da, derfor virker det som om det mange flere dumme spm!

 

gettit?

 

sier ikke dette gjelder alle, men tror de fleste kan kjenne seg litt igjen.

Lenke til kommentar

boy2star har et poeng der! Det er mange som rett og slett klikker på andre for at de ikke følger med på ALT som skjer rundt om i datauniverset. Andre igjen er bare lei av at alt for mange spør om ting som faktisk er svært lett å fine ut av hvis en bare orker å gjøre litt arbeid selv i stedet for å spørre før en tenker seg om. Det er noe å tenke på for alle og en hver!

Lenke til kommentar

Til dere som ikke gidder å svare på "hva er fsb?"(elns) fordi det er en nabb som ikke vet en skjit som spør.

dere er bare teite.

har topicen kommet opp så er det ikke så mye å få gjort med det(hvis du er normal bruker...), så samtidig som man leser det som kan man jo f.eks slenge inn et kjapt svar (hørt om "fast reply"?) som har med emnet og gjøre

og ikke hva som er feil med den. "hvis du ikke har no pent å si så ikke si en dritt!"

 

kan dere ikke bare følge noen andres eksempel, de hjelper og diskuterer emnet selv om det er et spørsmål som har blitt spurt tusen ganger +at topic kanskje kan være feil... helt til en moddis stenger den uten at noen har klaget, sånn skulle det vært hele tiden.

faktisk så er jeg drit lei av å lese i dette forumet pga "drittunger" som legger seg opp i alt

 

sånn da tenker jeg at jeg var ferdig, så nå kan dere bare motsi meg så mye dere vil

 

ps. noen leser, noen tester og noen rett å slett bare spørr...

Lenke til kommentar

Vil heller som mange andre sier på dette forumet si at jeg er lei av all klagingen på alt! "noobs her og noobs der, moderatorene er teite, buhu, stakkars meg som er så god i alt! Jeg har alltid kunnet alt og aldri trengt å spørre om noe!"

 

Skjerp dere, vær så snill. Hva skulle dere diskutert om man ikke fikk stille enkle spørsmål? Og hvordan skulle folk kommet opp på det nivået mange av dere føler at dere er på?

 

Om dette ble veldig lesbart vet jeg ikke, men håper dere forstår meningen. Vi er her for å hjelpe...

 

Greit?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...