Olle P Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Pong Space Invaders PacMan Asteroids Aquanoid Break out Night drive Dessa är mina favoriter från '70- och '80-talet... /Olle
Gromle Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Hunter, Escape from Colditz og Cannon Fodder 1 & 2 på Amiga. Kongespill! På PC er det Ultima Underworld 1 & 2 som fortsatt er på topp. Har enda ikke kommet noen RPG'er som matche disse to. Morrowind og Gothic er nært, men ikke nært nok.
Kisp Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Sopwith Wings Zaxxon HHM Digger PoC Jones in the fast lane Red Baron DoC Cat Bushido Stunts Commander Keen ...bare for å nevne noen.. -Kisp
Åsmund Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 commondore/amiga last ninja musikken er på www.mscon.net/gamle spill tråden black crypt > første spillet til raven shield musikken er på www.mscon.net/gamle spill tråden paper boy lotus turbo challange musikken er på www.mscon.net/gamle spill tråden space invaders turboraketti var veldig sosialt før da det bare var en pc og ikke internett. husker vi spilte..ikke super mario men mario hadde blitt fange elns og jeg måtte finne ut hvor han var..gikk tudt i byer og måtte svare på spørsmpl. måtte ta i bruk leksikon og atlas. på wintel (pc) (drittmaskin) men alikevell... ducktales wacky weals home alone2 doom wolfenstein 3d osv osv osv
Smirnoff Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 (endret) Pirates og Elite II: Frontier (på Amiga) er alltid en højdare. Setter meg ned innimellom og kjører dem igang. Eliminator, Giana Sisters 1&2 på C64 går ofte igjen her på hybelen. Ellers går det mye på Terra Cresta, OutRun, Ufo Robo Dangar i Mame32. Endret 5. februar 2004 av Smirnoff
Windoge Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Monkey Island 2 uten tvil For å ikke glemme Indiana Jones And The Fate of Atlantis.
Petrvs Romanvs Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Summer games Winter games California games Xenon 2 Speedball 2 Shadow of the Beast Dune II Twintris Arkanoid Ghouls 'n' Ghosts The Great Giana Sisters Rick Dangerous Ikari Warriors Commandos Lotus Turbo Challenge Nitro Test Drive Stunt Car Racer SuperCars II Shufflepuck Cafe Moonstone Sword of Aragon Zak McCracken and the Alien Mindbenders Deefender of the crown It Came From the Desert Ports of Call Silent Service 2 Sim City Wings Mye jeg ikke kommer på, noe som ergrer meg
CarinaE Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Jones Larry Motorbikes PrinceOfPersia Sam Gprix Oil Imperium Ports of Call ++++ Er det jeg kommer på nå..Spiller fremdeles litt Larry og Sam Håper jeg får igang Oil Imperium igjen, har kodene og alt, men det funker ikke på maskina her nå...
Erquu Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 ultima 7 og blood er pc klassikerene som får meg til å drømme om gamle dager
Kosmo Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Hmm noen som husker spillet Hired Guns til amiga, uten tvil ett av de beste doom-clone spillene. Hva med Another World og Flashback? Heftige spill
orodreth Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 the lost vikings og interstate 76 to gode spill!!
Joachim_F Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 (endret) lærte meg å skrive engelsk med police quest.. Administer the field sobriety test Endret 6. februar 2004 av Joachim_F
Turbosiggen Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Supercars 2!! Spiller det fortsatt en gang i mellom. Fantastisk. Det er noen spørsmålsrunder mellom hvert løp hvor man kan tjene penger, tape penger og få poeng, og jeg kan fortsatt alle de riktige svarene. Spillet er blitt litt herpa igjennom tidene, så på noen baner ser man ikke veien. Men jeg kjører på gammel vane, og det går det brillefint!
Zoot Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Husker gode gamle Spy Games på c64. Fant det igjen i Java-versjon på nettet! Dritkult! Har forresten funnet igjen gamle Amigaen. Den skal vekkes til live. Må bare ha en skjerm, eller lodde meg en kabel til den.
Åsmund Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Har alle gløymd Wacky Wheels?!! NEI det var kult. Men Black crypt er det ikke mange som husker vist...
Rob3rt Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 DOTT! eller Day of the Tentacle bringer masse gode minner.. Sammen med "Comic" og "Winter Games" og de tidligste test drive spillene
Stig_W Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Jeg kunne sikkert ramset opp 200+ spill, men skal begrense meg til å ramse opp dem jeg husker på 2 minutter" Eye of the Beholder 1&2 Black Crypt Dungeon Master Stuntcar Racer Halflife Doom 1&2 Duke Nukem 3d Rick Dangerous Indiana Jones: Fate of Atlantis Monkey Island 1&2&3 Grim Fandango Ultima 7 Ultima Underworld 1&2 North and South Scorhed Earth Day of the Tentacle Jet Set Willy Pac Man Asteroids Police Quest 1-3 EAs "Sherlock Holmes - The Ripper Mystery" Gabriel Knight 1-3 The Longest Journey Zelda 1, Zelda: A Link to the Past, Zelda: OoT og Zelda: TWW Super Mario 1, Super Mario 3, Super Mario World, Mario 64 F-Zero Street Fighter 2 Final Fantasy 2, FF3, FF 7, FF Tactics Sam 'n Max: Hit the Road SimCity Civilization Colonization Outcast Command and Conquer Warcraft 2 Megaman 1-3 Rad Gravity Blaster Master Phantasy Star 3&4 Sonic the Hedgehog 2 Spacequest serien Prince of Persia 1 Wacky Wheels Indy Car Racing 1 Lander Donkey Kong StarFox Resident Evil 2 Silent Hill 1 Tomb Raider 1 WipeOut 1 Suikoden 1&2 Vandal Hearts 1 Alundra Micro Machines 2 Bloodnet Vel,det var det jeg rakk på 2 minutter, vet det finnes mange fler, men som sagt nådde jeg ikke flere på2 minutter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå