Gå til innhold

spill du ikke blir lei av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, Grand Prix Legends, Falcon 4.0/SP3, som er den mest stabile utgaven av F4 online. Spiller flere kvelder i uken med noen kompiser i England, vi bruker TeamSpeak/Ventrilo til kommunikasjon, og det er stort sett alltid en som spiller som AWACS. Det er helt konge! :green:

 

Total Annihilation er et spill jeg heller aldri går lei av, særlig med utvidelsespakkene The Core Contingency/Battle Tactics. IMHO det beste RTS noensinne!

 

Sub Command er et annet spill som trolig aldri vil forlate min harddisk, ihvertfall ikke før Dangerous Waters kommer ut :) .

 

RollerCoaster Tycoon ligger her på HD'n enda, det har jeg hatt siden det kom ut. Fantastisk morsomt! Kommer det en coop-patch til H&D2 så blir vel det også liggende en stund trygt og godt i mappen sin. America's Army er også morro hvis man finner en skikkelig server uten pubertale 14-åringer ;)

Lenke til kommentar

tror alle kan bli lei av en ting.

(eks. et spill)

 

selv er det bare "Real Life" som enda ikke har blitt for kjedelig. Skulle gjerne sett noen updaest her, men siden det ikke finnes noen skapere, så får vi vel bare vente å se hva som skjer......

 

faktisk tror jeg ikke det kommer til å bli for kjedelig... før om mange år, er jeg avhengig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det et spill eller flere du ikke blir lei av og kan spille igjen og igjen og igjen?

 

Jeg har aldri blitt lei av DeusEx, Mario(de gamle og mario på nintendo 64) og Diablo 2+ expansion pack(LoD) :green:

 

sikkert noen fler også men jeg kommer ikke på flere.

Jeg klarer ALDRI å glei av OFP (Operation Flashpoint) .- har spillt det i 3 år ( siden demo ) UTEN å ha blitt lei :D

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...