Gå til innhold

GFX.no design

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ohh! :thumbs:

Dette var digg :love:

Gridsene må kanskje bort, og skyggene kan kanskje gjøres litt mer anonym.. Ellers meget godt arbeid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nydelig arbeid fra begge to..

Er det bare meg eller blir Polert diskutert j*vli mye på forumet..? :lol:

Skal det stå GFX i logoen din Mikka..? Ser det ikke i tilfelle..:/

Endret av Marvil
Skrevet
Makan det er vanskelig å mekke avansert hi-tech design på kommando! :p

Sier på den måten av antal poster du har; 1317 :lol: (leit for de som ikke skjønte det) men designet var sweeeeet.. :thumbs:

Skrevet
Makan det er vanskelig å mekke avansert hi-tech design på kommando! :p

Sier på den måten av antal poster du har; 1317 :lol: (leit for de som ikke skjønte det) men designet var sweeeeet.. :thumbs:

:lol: :lol:

Det var 1317 jah ;)

Men ja, det _er_ vanskelig å mekke high tech på kommando.. Faktisk vanskelig å gjøre noke som helst på kommando.. En kan ikkje bli inspirert av "gjør ditt" "gjør datt" ;)

Inspirasjon får du på dei teitaste tidspunkt trur eg :p

Skrevet (endret)
Skal det stå GFX i logoen din Mikka..? Ser det ikke i tilfelle..:/

jeg ser ... F'en er gal vei

Det er en "gammel" logo tjcombo har fiksa i forbindelse med starten på GFX.no prosjektet på libbe.org/gfx.no. Den ble etterhvert kåret til en slags vinner. ;)

EDIT: Må bare drive litt snikreklame for mitt eget forslag. Det er herved tilpasset annonser. :thumbup: En viktig ting. :yes:

Endret av Dunestar
Skrevet

Jeg har nå begynt på en high tech design. Prøver å gjøre den så rå som bare mulig, dere får en preview imorgen. så håper dere ikke velger en design før dere har sett min :thumbup:

Farge som jeg har foreløbig brukt er: Mørke rød, Sølv og plastikk svart

Skrevet
Jeg har nå begynt på en high tech design. Prøver å gjøre den så rå som bare mulig, dere får en preview imorgen. så håper dere ikke velger en design før dere har sett min :thumbup:

:w00t:

*glede seg*

Skrevet

Og der tapte jeg. :p

Skrevet
Ser frem til forslaget ditt tjcombo. Håper du tenker på de med 800x600 :thumbup:

Tenker alltid på det, denne skal være en flexibel layout.

Hvem stiller seg opp for programmeringa da? Krever en hardcore programmerer her! :devil:

Skrevet
Ser frem til forslaget ditt tjcombo. Håper du tenker på de med 800x600 :thumbup:

Tenker alltid på det, denne skal være en flexibel layout.

Hvem stiller seg opp for programmeringa da? Krever en hardcore programmerer her! :devil:

Polert.. :lol:

Neida, det florer vel av kodeguruer her så det bør vel ikke være noe problem.. :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...