Gå til innhold

GFX.no design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oooh :D Så var det en artikkel der om meg :love:

 

Men ja, husker ikke hvordan forslaget til GFX.no har vært (tror ikke jeg har sett noen tidligere forslag), men denne så jo ikke dum ut. Savner kanskje en slags innramming, mulig den space mellom blokkene kunne vært gjort på en annen måte, men ja, me like it :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmms, er ikke sikker på om du har truffet helt på denne.

 

cons:

* Første jeg tenker når jeg åpner siden er 2advanced-lite. Positivt, men ikke alltid ;)

* Litt for mørk til å være nyhetsside

* med tanke på at den er mørk, får annonsene ALT for mye oppmerksomhet, de "skinner" igjennom.

* Litt lite spennende logo i header

* Hadde hatt gått av litt "omrokkering", reklamen der den ikke synes best, osv.

 

pros:

* Original! Skiller seg ut fra resten av nettverket :)

* Nytenkende menysystem, ganske stilig sådan

* Ikke for tung grafisk, fordel med tanke på serverbelastning og lasting for de mindre båndbreddeprioritrte brukerene.

* KULT med "artbox"

* Elegant rød/grønn kombo

 

 

Alt i alt føler jeg kanskje at gfx.no behøver en litt "lettere" side, litt kald og på det lysere fargespekteret.

 

Godt jobba, abslutt! :yes: (sweet)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Korfor brukte du ikkje logoen til tjcombo?? ;)

Akkurat nå er det ingen logo i det hele tatt. :blush: Må mekke noe, eventuelt bruke mitt eget forslag. Skal jeg levere mitt eget forslag, vil jeg at det faktisk skal være mitt.

 

Men vi får se. Jeg tar kvelden nå, men arbeider muligens videre imorgen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Oooh :D Så var det en artikkel der om meg :love:

 

Men ja, husker ikke hvordan forslaget til GFX.no har vært (tror ikke jeg har sett noen tidligere forslag), men denne så jo ikke dum ut. Savner kanskje en slags innramming, mulig den space mellom blokkene kunne vært gjort på en annen måte, men ja, me like it :thumbup:

http://www.libbe.org/gfx.no/index.php?showforum=2 <== Der er til deg (og alle andre) som såg kor langt vi kom med gfx.no , og så slutta.. :p

Lenke til kommentar

For all del, dette er et kjempefint design, men når det skal representere en side som kun omhandler design og grafikk, synes jeg nok at det blir i tynneste laget.

 

Til GFX.no ser jeg for meg et hardcore, hi-tech og effektfylt design som overgår det meste. Mulig det er jeg som tar feil her, men ut i fra mine forventinger til GFX.no, synes jeg dette blir litt for flatt og enkelt.

 

Men for all del Dunis, det er bra dette her.

 

EDIT: Godmorgen tj! ;)

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Hvem har lyst til å ta et oppdrag på å gjøre layouten til dunesar *HARD*

Noen hardcore designere som melder seg fri villig?

Neinei. Ikke sånn jeg tenkte, men er det mulig å gjøre noe?

Min fantasi på det området er noe begrenset! :p

trur jeg forklarte det litt feil... Lurte på om noen ville prøve seg på en hardcaroe layout!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...