Gå til innhold

GFX.no design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i all verden kan jeg ha oversett denne tråden?!

Uansett; digg design dunestar ;)

Menyen er original, og jeg må få si at jeg liker det meste med designet, men reklamen for for mye oppmerksomhet, og hvordan vil artiklene se ut? Hvor i designet skal de plasseres?

 

Når det gjelder gfx.no så tror jeg at vi skal drite i isdn-brukerne, for siden skal jo tross alt handle om grafikk o.l., så det er vel ikke siden man surfer på med isdn uansett ;)

 

EDIT: Ohh! Jeg postet akkurat et døgn etter deg HalTan :p

Endret av PT
Lenke til kommentar
Menyen er original, og jeg må få si at jeg liker det meste med designet, men reklamen for for mye oppmerksomhet, og hvordan vil artiklene se ut? Hvor i designet skal de plasseres?

Artiklene vil trolig komme i samme stilen, men med forandring på boksene. Seff kan dette bli forvirrende, men vi får se. ;)

Lenke til kommentar
Walla!

 

Fant ut jeg måtte bruke den idèen jeg kom på her om dagen. Tenkte å utnytte det til ihvertfall her, GFX.no. Håper det kan skape fortgang på planleggingen og andre forslag, for jeg gleder meg som en russer gleder seg til vodka! :green:

 

> KICK THIS WHERE IT HURTS!

Jeg likte det ikke.

Noen spesiell grunn eller? :ermm:

 

Synes du har gjort kjempe arbeid her :thumbs:

Men er enig at GFX må være mer grafisk.

 

DanielP

 

EDIT: PT var litt før meg ja

Endret av DanielP
Lenke til kommentar
Dette handler om smak. Jeg vil f.eks. ikke gi en saklig og konstruktiv begrunnelse på hvorfor jeg ikke liker "Vanilla Coke". Da får jeg heller la vær å gi min mening i fremtiden hvis det er slik det skal være.

Nei, det er snakk om en side som eventuellt skal forbedres, altså er man interessert i konstruktiv kritikk. Han vil vite HVORFOR du ikke liker den, slik at han eventuellt kan rette seg etter det og lage en god side.

Lenke til kommentar
Dette handler om smak. Jeg vil f.eks. ikke gi en saklig og konstruktiv begrunnelse på hvorfor jeg ikke liker "Vanilla Coke". Da får jeg heller la vær å gi min mening i fremtiden hvis det er slik det skal være.

Nei, det er snakk om en side som eventuellt skal forbedres, altså er man interessert i konstruktiv kritikk. Han vil vite HVORFOR du ikke liker den, slik at han eventuellt kan rette seg etter det og lage en god side.

Nå vet ikke jeg om dette er et responsforum eller et "tips til forbedring-forum" siden tråden ligger under "Webdesign, HTML og CSS". Det er ingenting som tilsier at han vil ha konstruktive tilbakemeldinger (i hvert fall ikke i første post) på designet hans. Derfor så svarte jeg enkelt og greit at det ikke falt i smak.

 

Desuten sporer vi helt av tråden her. Jeg har sagt mitt.

 

*sporer tilbake*

Lenke til kommentar

Når folk sier sånne ting, så regner vi med at trådstarter vil ha konstruktiv kritikk... noe som er viktig når man uttaler seg om noe, er å argumentere for det man har sagt! nytter ikke å bare si: "jeg liker ikke siden/designet", du må si hvorfor du ikke liker det! ææææææ!!!!!! blir så oppgitt når jeg må høres ut som norsklærer :grin:

 

Edit: feil smiley, og typo's

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Da får jeg heller la vær å gi min mening i fremtiden hvis det er slik det skal være.

Hvis du skal fortsette med den trollingen din, så kan du bare drite i å svare neste gang ja :)

Hva er egentlig trolling PT? Jeg har sett det ordet en del plasser på div forum, men enda ikke fått helt med meg meningen av det. :blush:

 

*kremt* ser ut som vi har fått en litt umedgjørlig fyr her nå. Støtter my wds-pals i denne sammenhengen. En del av det du sier er helt bak mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...