Gå til innhold

GFX.no design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bad news folkens, fikk ikke tid å jobbe med gfx. layouten. trur ikke jeg får vist den til dere før på fredag, got tooooo much to do :(

 

 

By the way... FuLu, Nice header!

 

EDIT: Har hatt internett hjemme siden 97. men dette året ble jeg busta for å bruke bredbånd uten å være registrert (gratis nett i over et år!! :w00t: ) Men egentlig skjønte jeg ikke hvordan det gikk, men uansetet no sitter jeg uten nett en god stund til.... :cry:

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
EDIT: Har hatt internett hjemme siden 97. men dette året ble jeg busta for å bruke bredbånd uten å være registrert (gratis nett i over et år!! :w00t: ) Men egentlig skjønte jeg ikke hvordan det gikk, men uansetet no sitter jeg uten nett en god stund til.... :cry:

Bytte ISP, eller er det ikke så enkelt..?

Lenke til kommentar
FuLU; Kan du legge ut en tutorial på hvordan du lager de der greiene dine?

Eller er det en hemmelighet du vil ha for deg selv? :p

Kan se om jeg får tatt screenshots og skrevet en enkel tutorial senere i dag ;) Er litt dumt å holde sånt hemmelig :D

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

jeg kan vel gi dere en liten review på hvordan det ser ut...

 

jeg har egentlig tengt å beholde ramme systemet til hw

 

meny på venstre og høyre side innhold i midten og en for for header som shiver 7.

 

Themen på layouten er en mobiltelefon lignende data dings med ledninger og chipper rundt seg... vet ikke om det høres fett nok ut... men vi får prøve og håpe på at det blir SWEEEEEEET nok!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...