Gå til innhold

GFX.no design


Anbefalte innlegg

Jeg er så snill så. :D

 

Blir bare litt sur når jeg ikke kan komme med kommentarer som "Jeg likte det ikke" uten at noen må røske opp en diskusjon. Men jeg skal bare holde munn hvis jeg ikke har noe konstruktivt å komme med forstår jeg. :roll: Da får jeg holde mine anti-konstruktive kritikker for meg selv neste gang. Beklager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*kremt* ser ut som vi har fått en litt umedgjørlig fyr her nå. Støtter my wds-pals i denne sammenhengen. En del av det du sier er helt bak mål.

 

Det er altså her Semb har tatt veien?

 

Back to topic:

 

Ser at jeg ikke har kommet med noe som helst her, det må jeg jo gjøre noe med:

  • Annonsørene kommer til å juble, reklamen tok litt mye oppmerksomhet. Nå er heldigvis denne reklamebanneren ganske grei, men om noen greller annonsebannere skulle komme til på siden, ødelegger den mye.
  • Savner at headeren glir litt mer inn i siden. Gjør den litt mer synlig, og mer integrert i siden.
  • Orginalt valg av menyplassering, men syns den ikke skiller seg nok ut. Header, meny og innhold er etter min mening de tre som skal syns mest på en side.
  • Navigationbaren blir litt malplassert. Men pluss for å ikke gjøre slik som "alle" andre.
  • Personlig liker jeg ikke sider som er altfor firkantete. Lag litt mykere kanter, uten å ødelegge det rene inntrykket siden gir.
  • Litt vanskelig å få oversikten på siden. Det er liksom ingen steder man kan "puste". Den er litt voldsom. Kompakt er vel kanskje et bedre ord...
  • Litt for mange forskjellige farger etter min mening. Jeg sier ikke at det ser ut som om Regnbuen AS har fått webside, men det ble en litt stor blanding av farger...
  • Men pluss for nytenkning. Vi trenger noen sider som kan gi inspirasjon til andre, og få noen, sikkert meg inkludert, til ikke å tenke så standard nesten gang vi lager en side. Stå på!

Må være en av de lengste listene jeg har laget, og siden var ikke så ille engang :p

 

Terningkast: 4

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar

Jeg fant det like godt å lage et forslag, selv om det aldri når opp mot PoleCat, tjcombo eller andre..:) PoleCat bruker jo så lang tid så jeg fikk ikke rippa hans design :lol:

 

Link til "vidunderet"..

 

Så kan kommentarene hagle, men husk at jeg har bursdag i morgen så jeg skal ikke ha noe nesevist som ødelegger dagen min..!

 

:lol:

 

Edit; Det mangler noe på banneren, men finner ikke noe å ha der..:/

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Rett fra den berømte levra;

  • Tror nok ikke dette når opp. Grunnen er at det er alt for lite avansert og litt for lite gfx-basert egentlig.
  • Logoen var desverre mindre pen. Selv holder jeg en knapp på tjcombo sine forslag, bruker faktisk ett av dem i designforslaget mitt.
  • EKSTREMT SMAL DEN VAR!
  • Alltid morro å se forslagene dine. Eks "Siste fra forum". :lol:

Desverre, jeg likte det ikke. :no:

Lenke til kommentar

Rett fra den berømte levra;


  •  
  • Tror nok ikke dette når opp. Grunnen er at det er alt for lite avansert og litt for lite gfx-basert egentlig.
     
  • Logoen var desverre mindre pen. Selv holder jeg en knapp på tjcombo sine forslag, bruker faktisk ett av dem i designforslaget mitt.
     
  • EKSTREMT SMAL DEN VAR!
     
  • Alltid morro å se forslagene dine. Eks "Siste fra forum". :lol:
     

Desverre, jeg likte det ikke. :no:

Prøv linken igjen.

 

Seff erke den gfx nok. Harke kunnskap til slikt.. Slik går det når du skal tvinge meg til å lage slike ting. Jeg driter meg ut, og du ler av meg..:lol:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...