Gå til innhold

Omtale av HW.no i andre Forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et nytt synspunkt dette her, kanskje hw.no burde oppføre seg selv mer profesjonelt? men dette er da et forum som er for alle så det å sensurere overskrifter fordi de er useriøse er vel ikke så viktig synes jeg.

 

Men klart Kvalito har mistet mange kunder som følge av alle innleggene på HW.no

Lenke til kommentar

QUOTE (Admin'c @ 02/02/2004 : 22:33)
Et nytt synspunkt dette her, kanskje hw.no burde oppføre seg selv mer profesjonelt? men dette er da et forum som er for alle så det å sensurere overskrifter fordi de er useriøse er vel ikke så viktig synes jeg.

Men klart Kvalito har mistet mange kunder som følge av alle innleggene på HW.no

Profesjonelt?

Altså holde helt og holdent kjeft om noe som de vil diskutere bare fordi de er admin'en?

TULL :roll:

Lenke til kommentar

QUOTE (Lautsprecher @ 02/02/2004 : 22:38)
QUOTE (Admin'c @ 02/02/2004 : 22:33)
Et nytt synspunkt dette her, kanskje hw.no burde oppføre seg selv mer profesjonelt? men dette er da et forum som er for alle så det å sensurere overskrifter fordi de er useriøse er vel ikke så viktig synes jeg.

Men klart Kvalito har mistet mange kunder som følge av alle innleggene på HW.no

Profesjonelt?

Altså holde helt og holdent kjeft om noe som de vil diskutere bare fordi de er admin'en?

TULL :roll:

yupp blir vel mer profesjonelt det, men som jeg sier så er dette et folkelig forum der alle kan si hva de vil, derfor sier jeg at det er helt ok at moderatorer utveksler sine meninger

Lenke til kommentar

QUOTE (Admin'c @ 02/02/2004 : 21:33)
Et nytt synspunkt dette her, kanskje hw.no burde oppføre seg selv mer profesjonelt? men dette er da et forum som er for alle så det å sensurere overskrifter fordi de er useriøse er vel ikke så viktig synes jeg.

Men klart Kvalito har mistet mange kunder som følge av alle innleggene på HW.no

Og så? Skal vi begynne å sensurere brukere/adminer som sier noe negativt om ett firma? Det blir for dumt, om firmaet er seriøst magler det sjelden på brukere som hopper til dets forsvar, det er jo meningsløst å beskylde hw.no for å være "ute etter" kvalito, bare fordi noen enkeltbrukere uttaler seg. Forøvrig er vel banningen av "reklame-sniker" en gunstig ting.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er objektiv, har ingen som helst erfaring med Kvaliko!

 

Jeg synest hele diskusjonen er tåpelig!

Hvor blir det av: kunden har alltid rett!?

Selvsagt er det folk som skriver i frustrasjon. Jeg hater at ting ikke fungerer som reklamert, jeg hater at ting ikke blir levert når det skal. Uansett om det er hos en web butikk, en bredbånds leverandør, når telefonen er ute av drift, når ikke abonemanget på mobilen min funker eller hos møbel forhandleren.

Og jeg mener at når du som kunde er villig til å legge igjen tusenvis av kroner for en tjenste/produkt, skal leverandøren få lov og leve opp til det de reklamerer for!

 

Det er en natrulighet det er flere missfornøyde som sier i fra enn de som faktisk har fått produktet de bestilte. Jeg klager på butikken hvis jeg kjøper poteter som er råttene, men jeg sier ikke: "sjit bra poteter" hvis potetene er sånn som jeg regner med at de skal være. Kanskje jeg roper hurra hvis jeg betilte 1 kg poteter og faktisk får 2kg, og forteller naboen at de må handle poteter på spar.

 

Jeg har liten tro på at folk her sensurer innlegg uten grunn, da hadde bruker som meg sjøl reagert. Det har skjedd mer enn en gang at moderatorer har måtte forsvart stenging av tråder og sletting av innlegg.

 

Jeg må si ifra det jeg har lest her at jeg kommer til å holde meg vekk fra Kvaliko i fremtiden. For så uprofesjonelt og tåpelig som dem opptrer her har de ingenting med mine penger å gjøre. Må du krangle for fine poteter, ja så gå på rimi, og si det til naboen(moderator eller ikke)!!

 

LaRS

Lenke til kommentar

QUOTE (jorgenindahouse @ 02/02/2004 : 23:26)
Måtte bare logge meg inn for å svare på disse anklagene. (homeristheman)

Det er bra, de trenger å settes på plass!

 

Når man leser noen av innleggene til f.eks. exchange kan man virkelig begynne å lure (han sitter nok _veldig_ lenge oppe om natta med all den infoen han graver frem):

http://www.itpro.no/supportforum.php?showtopic=12568

 

Driver forumbrukerne en intern krig mot HW-nettverket, eller? Føler ikke at dette slår den andre veien.

 

Kan være enig i at HW ikke bør "reklamere" for 40 000 brukere, men kan ikke si dem har gjort det heller da.

 

PS amins: Ikke bli subjektive nå, dere har tross alt ikke meninger. :D

Lenke til kommentar

QUOTE (Admin'c @ 02/02/2004 : 22:33)
Et nytt synspunkt dette her, kanskje hw.no burde oppføre seg selv mer profesjonelt?

Der er jeg enig med deg, for å ta et eksempel, i tråden om Østbydata kommer en av administratorene på banen med sine mistanker om at feilprisingen var gjort med hensikt for å få billig reklame.

Når en administrator kommer med innlegg av den typen vil jeg ikke kalle dette profesjonelt, og jeg kan heller ikke forstå at databransjen vil samarbeide med hw.no.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...