Jan Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Det bandet med fetest vokal er - Aerosmith med STEVEN TYLER 5360648[/snapback] Ja altså om man liker pudder og boblesko så..
blured Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Da tenkte jeg bare på vokalen. Ikke hvordan de ser ut, eller så mye hvordan musikken høres ut. Syns bare han har en sinnsyk fet stemme. Men Aerosmith er langt i fra favorittbandet mitt.
iMono Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Da tenkte jeg bare på vokalen. Ikke hvordan de ser ut, eller så mye hvordan musikken høres ut. Syns bare han har en sinnsyk fet stemme. Men Aerosmith er langt i fra favorittbandet mitt. 5362309[/snapback] Du får meg til å grine. Så Armageddon igår...
chairgame Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Dream Theaters vokal på Studio er bra, men drar ned bandets framføring live, som er synd siden musikken er genial, og at de kan spille alt på rams, uten pauser, uten feil, er utrolig
TLZ Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Dream Theaters vokal på Studio er bra, men drar ned bandets framføring live, som er synd siden musikken er genial, og at de kan spille alt på rams, uten pauser, uten feil, er utrolig 5364434[/snapback] Du var ikke på konserten i høst du?
ppppppptttttttt Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Dream Theaters vokal på Studio er bra, men drar ned bandets framføring live, som er synd siden musikken er genial, og at de kan spille alt på rams, uten pauser, uten feil, er utrolig 5364434[/snapback] Kunne ikke være mer uenig, DT's vokal er det som gjør at det er et søppelband! Fetest vokal ever er helt klart Axl Rose i begynnelsen av karrieren. Sjekk liveopptak av It's so easy fra seint 80-tall. Helt rått! Synd at han er tidenes drittsekk.....
embark Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Opeth --> Mikael Åkerfeldt. -Jar 5362648[/snapback] Fantastisk stemme på fyren. Kan jo synge ALT.
Haraldson Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Dream Theaters vokal på Studio er bra, men drar ned bandets framføring live, som er synd siden musikken er genial, og at de kan spille alt på rams, uten pauser, uten feil, er utrolig Kunne ikke være mer uenig, DT's vokal er det som gjør at det er et søppelband! Hmm, det var da voldsomt... Har ikke hørt noe særlig live av DT, men James synger da flott på studioalbumene... Ellers er vel de fleste vokalene nevnt allerede, vil jeg tro...
LarsP Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Lumsk, kanskje verdens fineste kvinnelige vokal. Magisk!
Tobe__ Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Opeth --> Mikael Åkerfeldt. -Jar 5362648[/snapback] Fantastisk stemme på fyren. Kan jo synge ALT. 5368754[/snapback] Kunne ikke vært mer enig
TLZ Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Lumsk, kanskje verdens fineste kvinnelige vokal. Magisk! 5369848[/snapback] Nei nei. Det er Björk. (Og du trenger ikke si hva du mener om Björk for du tar nemmlig feil. )
Søppelsveitt Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Hm. Hvis vi snakker kvinner så blir det Withney Huston *flekker en "I will allways love you" i dusjen*
Mala Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Björk er noe merkelig greier, men for meg blir det rett og slett for uvanlig. Men det er vel nettop derfor mange elsker det
LarsP Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Björk er ikke uvanlig, hun synger rett og slett bare skamstygt. Minner meg litt om en oter på dødsleiet.
TLZ Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 (endret) Björk er ikke uvanlig, hun synger rett og slett bare skamstygt. Minner meg litt om en oter på dødsleiet. 5371598[/snapback] (Og du trenger ikke si hva du mener om Björk for du tar nemmlig feil. ) 5370801[/snapback] Endret 2. januar 2006 av TLZ
Mala Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Björk er ikke uvanlig, hun synger rett og slett bare skamstygt. Minner meg litt om en oter på dødsleiet. 5371598[/snapback] Ja, noe slikt kan det faktisk virke som til tider Men herre, no skal ikkje eg definere ka som klinger i folks ører her
LarsP Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 (Og du trenger ikke si hva du mener om Björk for du tar nemmlig feil. ) 5371630[/snapback] Nettopp derfor man måtte kommentere. EKLE DAMEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå