Gå til innhold

Støtte for Directx 9?

nybruker1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har gf4 ti4800se og dx9 på epox 8rda+ det virker helt fint.. :yes:

det kan godt hende at dere litt mer erfarne enn meg tror/vet det er feil. det skal ikke jeg uttale meg om. men at jeg har di tingene og at det funker er jeg helt sikker på..

Ja, du har DX9-software, men skjermkortet ditt har ikke full hardwarestøtte for DX9. Som du forhåpentligvis vet er det forskjell på software og hardware!

NFSU bruker ingen DX9 funksjoner nei. Men det krever at du har et DX9 kompatibelt skjermkort, dette går på skjermkort driveren. Mao må du ha DX9 installert samt en DX9 kompatibelt driver for å kjøre NFSU.

Hmmm,trur kanskje du tar litt feil angående DX9 kompatible drivere.Jeg har GF2 MX400,har installert DX9.0b,men drivene(Detonator 41.09) jeg bruker er vel ikke DX9 kompatibel den?Jeg kan også ta feil angående det,men NFSU funker fint til meg det på den drivere jeg bruker.

Hmmm,trur kanskje du tar litt feil angående DX9 kompatible drivere.Jeg har GF2 MX400,har installert DX9.0b,men drivene(Detonator 41.09) jeg bruker er vel ikke DX9 kompatibel den?Jeg kan også ta feil angående det,men NFSU funker fint til meg det på den drivere jeg bruker.

Detonator 40 serien er DX9 kompatibelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...