Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er jo en smaksak, men jeg liker rolige farger som vanligvis er likt overalt, kanskje noen kontraster, men for meg så kan det være forskjellige varianter av samme farge.

Skrevet

Finn én farge du liker godt, en grunnfarge om du vil. Så prøver du å finne to, tre farger som passer bra til denne. Pleier å ta et blankt bilde i photoshop, og sette opp tre kolonner ved siden av hverandre og fyller de med farger. Da finner du fort ut om de passer sammen.

Det er i hvert fall sånn jeg prøver meg frem på... :thumbup:

Skrevet
kan bli veldig bra det..... Liker veldig godt litt sånn kalde blåfarger på web jeg og :thumbup:

Men det begynner å bli NOKSÅ oppbrukt etterhvert.

Selv synes jeg blåtoner er de _letteste_ å lage et design med, ikke spør meg hvorfor. Ikke at det har noen betydning. :ermm:

Selv har jeg den siste tiden falt for rødnyanser/rødbrun. :love:

Skrevet

Er vel ikke dum den heller, men ja, jeg pleier aldri å sette sammen farger på den måten, jeg tar sånt på sparket :D Det blir som å se på teppe-samples på IKEA, men ikke klarer å referere/se for deg hvordan det blir hjemme :p

Skrevet
Selv har jeg den siste tiden falt for rødnyanser/rødbrun. :love:

:yes: /me også

Har såvidt fått satt igang på ei side som eg har en liten anelse om at kan bli bedre enn en del (les: alle) mine tidligare verk. Einaste "problemet" er - at eg skulle helst vert ultra1337 i flash for å få det 100% optimalt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...