Gå til innhold

Guide : Flash 9800np/pro til 9800XT


Anbefalte innlegg

VexX

 

Damn dette er imponerende!! Måtte bare si det igjen...

Takker oivind_dahle :)

 

Står til med LCD-testen? Leser du har MAANGE sider nå.. hehe ;)

siden du er så god og snill sender jeg deg overall vinneren på pm. Ikke ett ord om dette til noen ;) NB legger ikke med bilder, bare en 98 % ferdig analyse av den.

 

For your eyes only;)

 

Btw; jente eller gutt? Vi lurer ut fra profil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VexX

 

Damn dette er imponerende!! Måtte bare si det igjen...

Takker oivind_dahle :)

 

Står til med LCD-testen? Leser du har MAANGE sider nå.. hehe ;)

siden du er så god og snill sender jeg deg overall vinneren på pm. Ikke ett ord om dette til noen ;) NB legger ikke med bilder, bare en 98 % ferdig analyse av den.

 

For your eyes only;)

 

Btw; jente eller gutt? Vi lurer ut fra profil

åh helt herlig :D

 

Sorry dudes, i've got a schlong :yes:

Lenke til kommentar
[quote name='VeXx' date='31/01/2004 : 17:03'] [quote name='Kimme' date='31/01/2004 : 16:10'] Tro om dette går ann med Hercules 9800SE 128 MB AIW grafikkkortet? Det har Samsung 2.8 minne på kortet...... [/quote]
Jeg har undersøkt litt angående den saken. Den eneste måten et 9800SE kort fungerer å flashes til XT er om :

1. Du får flashet det til 9800Pro
2. Du får kjørt minne og ram på 412/370
3. Det er åtte pipelines (det finner du ut av mens du flasher til 9800Pro)

Har sett vellykket flash med 9800SE, men det var med Powercolor 9800SE. Ditt burde fungere KUN om det er åtte aktive pipelines :) [/quote]
1. Har ikke teste om jeg kan flashe det til 9800 Pro med/ved BIOS flashing, men softmodda så går det bra. 0 Artifacts... :thumbs:

2. Dette går fint, tilogmed med min softmodda 9800. :thumbs:

3. Jepp, det har dette kortet. :thumbs:

Dette Hercules 9800 SE 128 MB AIW kortet er endel kraftigere enn Powercolor 9800SE, så jeg tror jeg skal teste og se om det er 9800 XT flashbart. :thumbs:
Lenke til kommentar
Tro om dette går ann med Hercules 9800SE 128 MB AIW grafikkkortet? Det har Samsung 2.8 minne på kortet......

Jeg har undersøkt litt angående den saken. Den eneste måten et 9800SE kort fungerer å flashes til XT er om :

 

1. Du får flashet det til 9800Pro

2. Du får kjørt minne og ram på 412/370

3. Det er åtte pipelines (det finner du ut av mens du flasher til 9800Pro)

 

Har sett vellykket flash med 9800SE, men det var med Powercolor 9800SE. Ditt burde fungere KUN om det er åtte aktive pipelines :)

1. Har ikke teste om jeg kan flashe det til 9800 Pro med/ved BIOS flashing, men softmodda så går det bra. 0 Artifacts... :thumbs:

 

2. Dette går fint, tilogmed med min softmodda 9800. :thumbs:

 

3. Jepp, det har dette kortet. :thumbs:

 

Dette Hercules 9800 SE 128 MB AIW kortet er endel kraftigere enn Powercolor 9800SE, så jeg tror jeg skal teste og se om det er 9800 XT flashbart. :thumbs:

si om det funker da.

 

Lykke til å da :)

Lenke til kommentar
Lykke til Kimme, men husk det er på ditt eget ansvar :)

Ser virkelig skumle ut de rare strekene og merkene.. men jaja, får vel bare være slik, har du fått maila futuremark?

 

lykke til kimme :cool:

Yupp, skal nevne de i guiden, det er bare "feil i skyggene" på 3Dmark03. Ser at mange har opplevd dette andre steder også, uten bi-effekter. Futuremark skal mailes i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
er ikke helt fornøyd med den scoren da, skal kjøpe ny ram neste uke, nå sitter jeg på pc2100 ram shø..... :p

greit å bytte ut minnet du har, men det hjelper ikke stort på 3dmark 03

Lenke til kommentar
syntes den scoren min var litt rar shø, jeg hadde et likedann kort før jul (powercolor 9800pro) og da fikk jeg ca 5500 i 3dmark 03 uklokket, med dette fikk jeg bare ca 5200 ukokket, er det så stor ytelsesforsjell på kort av samme merke og modell?

Klager du fordi du gikk opp 1000 poeng ? :p

 

Hehe, nei vet ikke jeg, kanskje du hadde PowerColors GOLDEN edition som fantes en gang i tiden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...