Gå til innhold

Guide : Flash 9800np/pro til 9800XT


Anbefalte innlegg

VeXx-

 

Drit bra post!!

 

Synd jeg sitter med et 9700 pro kort, ellers hadde jeg også vært i gang!!

 

Keep up the good work;)

Takker takker :) Håper du også er snart ferdig med din LCD test, gleder meg, LCD-skjerm innkjøpet skal da slåes inn for fullt her på hw :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og da føyer jeg meg inn i rekken av folk som har et 9800 XT kort.

Var bra spent på om jeg ville klare å kjøre på minnehastigheten.

Har et sapphire kort, mao ingen minnekjøling, så derfor kom jeg meg aldri over 360 uten artifacts.

 

Så jeg dro den gamle p4 boxed ribba ut av skuffen, og sprang ned i kjelleren. Kuttet litt og pusset litt og vips.. 380 på ram (!) :p

Flashet kortet uten de altfor store problemene, måtte som noen andre rename fila siden den ble for lang. Hehe, satt klart med det gamle tnt2 kortet til en kompis i tilfelle. Ikke nervøs neinei.

Men alt gikk bra, så tusen takk for en flott guide VeXx :D

Lenke til kommentar

Testa 3DMark 2003 fikk 200 poeng mer med XT-bios på ellers de samme innstillingene.

Fikk 6683 med XT bios og 6488 med orginal bios.

Core 425 ram 371 3300mhz ram 2-2-3-6 440mhz

Men jeg fikk noen merkelige artifacts på ragtroll testen.

Tester litt videre .

Endret av Trinity
Lenke til kommentar
Damn VeXx.

 

Du har redda dagen til mang en bruker her i dag. Noen ide hva jeg skal gjøre med mitt usle 9700 pro?

takker takker, tror nok du også redder livet til mange med LCD testen, skal personlig kjøpe skjerm etter den testen ;)

 

Har desverre ingen ide til hva som kan gjøres med ett 9700pro, går desverre ikke å gjøre det om til 9800pro :(

Lenke til kommentar

hm, jeg har også flashet det og det gikk greit. har gjort det før også (med et annet kort da)

NFSU og andre spill ser ut til å gå helt greit men 3dmark 03 får jeg MERKELIGE artifacts som andre og har lagt merke til ser jeg.

.. det ser ut som mange svarte streker osv (akkurat som feil "rendra" skygger eller.no)

Håper ikke dette kommer på spill jeg tester og.. det er bare i spill test 2 og 3 dette skjer.

 

Noen som har peiling på hva som er galt?

 

hf ;)

Lenke til kommentar
hm, jeg har også flashet det og det gikk greit. har gjort det før også (med et annet kort da)

NFSU og andre spill ser ut til å gå helt greit men 3dmark 03 får jeg MERKELIGE artifacts som andre og har lagt merke til ser jeg.

.. det ser ut som mange svarte streker osv (akkurat som feil "rendra" skygger eller.no)

Håper ikke dette kommer på spill jeg tester og.. det er bare i spill test 2 og 3 dette skjer.

 

Noen som har peiling på hva som er galt?

 

hf ;)

Samme problem her med feil i skyggene på 3Dmark03, er ikke noe å bekymre deg for, det skjer ikke i spill :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

da føyer jeg meg inn i rekkene til de som skal prøve - kommer til å redigere dette innlegget etter jeg har testet 3dmark 03 for å sammenligne poengsum, samt at jeg legger inn tester ved bruk av fraps i splinter cell, far cry,og halo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...