Gå til innhold

Guide : Flash 9800np/pro til 9800XT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmm.....har akkuart testet litt i 3dmark, men jeg får noe sinnsykt med bildefeil i den. Leste noe om det tidligere i forumet, men husker ikke hva. Jeg får faktisk samme bildefeilene i spill også. *sukk*

Det ser ut som masse partikler som flyr rundt og en slags trekanter som dukker opp i bildet. Ingen bildefeil i windows og "artifacttester5" gir ingen feilindikasjoner.....hva kan dette være?

Endret av Sideburn
Lenke til kommentar
Hmmmm.....har akkuart testet litt i 3dmark, men jeg får noe sinnsykt med bildefeil i den. Leste noe om det tidligere i forumet, men husker ikke hva. Jeg får faktisk samme bildefeilene i spill også. *sukk*

Det ser ut som masse partikler som flyr rundt og en slags trekanter som dukker opp i bildet. Ingen bildefeil i windows og "artifacttester5" gir ingen feilindikasjoner.....hva kan dette være?

Hei :)

 

Som nevnt tidligere i tråden er dette feil som i hovedsak er knyttet til 3dmark testen, de fleste som har gjort denne "oppgraderingen" opplever det når testen kjøres. Så det er ingen grunn til bekymring siden du ikke opplever dette i spill o.l :)

Lenke til kommentar
Hmmmm.....har akkuart testet litt i 3dmark, men jeg får noe sinnsykt med bildefeil i den.  Leste noe om det tidligere i forumet, men husker ikke hva.  Jeg får faktisk samme bildefeilene i spill også.  *sukk*

Det ser ut som masse partikler som flyr rundt og en slags trekanter som dukker opp i bildet.  Ingen bildefeil i windows og "artifacttester5" gir ingen feilindikasjoner.....hva kan dette være?

Hei :)

 

Som nevnt tidligere i tråden er dette feil som i hovedsak er knyttet til 3dmark testen, de fleste som har gjort denne "oppgraderingen" opplever det når testen kjøres. Så det er ingen grunn til bekymring siden du ikke opplever dette i spill o.l :)

:blush: hmmmm han får det i spill og :ermm:

Lenke til kommentar

:yes: ja prøv den for det er vist mange som velger den. men jeg har ati sin driver. :dontgetit:

 

 

 

 

 

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

jeg trur jeg vet feilen nu. ta og avinstallere ati driveren og slå av pc. sett inn

disketten men den nye biosen og legg den inn. så når du er inne igjen i xp en legger du inn ati driveren 4.4 så starter du pcen på nytt med disketten i og gjør det samme igjen legger inn biosen- men legger ikke inn driveren 4.4 på nytt så prøver du 3d marken ok :cry: jeg fikk det samme problemet masse feil på 3dmarken og i spill

Endret av kirjogra
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med 9800 non-pro? Har flashet til Pro og klokket til 430/340 MHz, men det er det høyeste minnet vil opp i. Alt over det gir fargede prikker på skjermen. Hvor mye høyere ville jeg kommet med ramsinks? Er ganske fornøyd med core da. Var 325 MHz opprinnelig.

 

Edit: Merkelig skrivefeil.

Endret av Sasuke-kun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...