Gå til innhold

Når blir lcd skjerm testen offentligjort?

morara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig bra test, har kost meg forran dataen en stund med ja.

For ca2 uker siden bestilt iiyama 431 skjermen (ikke på lager før 200204), men nå er jeg litt i tvil etter å ha sett Samsung 173t modellen :scared: (luksusproblem)

Hvilken skal jeg ta :green:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil bare spørre om denne er den samme som testvinneren, og om den egner seg godt til PhotoShop/fargebehandling/grafikk?

EDIT: Det var visst en egen tråd for denne testen. Poster der jeg. :blush:

Endret av PoleCat
Skrevet

Veldig bra test! :thumbs: All creds to ya!

Sitter å tenker på å bestille en Iiyama E431S, men lurer på om HWB er den eneste nettbutikken som selger den? Og, finnes den i sort, eller er det kun hvitt/silver?

Skrevet
er det noe forskjell på sølv/hvit og sort/sølv på nec skjermen som gjør at den ene er bedre enn den andre??

kontrasten på ramme kontra skjermbildet er det som er forskjellen. Dette resulterer i ulike TCO godkjenninger da TCO 03 operer med en max grense for kontrast

Skrevet

Jepp en virkelig fryd å lese testen,og særlig siden jeg har bestilt en Samsung 173T for noen dager siden. :)

Takker så mye til Øivind Dahle for en kjempejobb...... :thumbs:

Skrevet (endret)
Du er klar over at det bare er diskusjonen til selve testen? Testen ligger ute på forsiden til hw :)

Ja, men jeg leste ikke nyhetene før jeg logga på forumet i dag, dessuten trodde jeg at testen skulle legges ut i forumet. Det er forresten to linker i den tråden hvor de diskuterer testen som leder til testen.

Endret av Umbra
Skrevet
Lurer på en ting: er HWB den eneste som selger Iiyama E431S, og finnes den kun i hvitt? Eller er det modeller med sort?

her

ellers har jeg ikke sett den noe annet sted, ikke at jeg har brukt altfor mye tid på å lete :roll:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

syns dere virkelig del 1 var så bra at dere spør om en del 2?

alt er levert fra meg, så jeg er home free

venter i spenning selv jeg da ;)

Endret av oivind_dahle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...