Gå til innhold

Dell-reklame


The Helper

Anbefalte innlegg

noen som her sett den dell-reklama med han fyren so ska kjøpe pc, å han som jobba i butikken e den friken.... så blir det bilde av en pc, og en "Dell"-fyr sei; "skal du shøpe pc?, hos dell snakke vi ett språk du forstå....." domt å bruke en fyr som snakka halv-gebrokkent for å forklare det... :yes::roll:

Endret av The Helper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
domt å bruke en fyr som snakka halv-gebrokkent for å forklare det...

Det er vel hele poenget med reklamen sånn jeg ser det - at voice-overen er dårlig norsk.

 

Humor kalles det. Og så fører det selvfølgelig til mye høyere oppmerksomhet siden det bryter med det opprinnelige budskapet (...et språk du forstår..)

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Reklamen har jo funka da for her sitter vi å diskutere hvor dårlig den er. :yes:

Nettopp.

 

Det er altfor mye 'perfekte' reklamer som er glatte og overfladiske - man husker kanskje reklamen men sjelden hva det er reklame for og da forsvinner jo poenget. Nettopp derfor prøver man å skille seg ut fra mengden.

 

Djuice sine teite reklamer med folk som ikke har noen relevans til produktet er et annet godt eksempel på ting som faktisk virker og blir lagt merke til selv om det i utgangspunktet er helt på trynet.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Men.. Jeg skal hvertfall ikke si noe galt om produktene til Dell, har selv vært innom tre(3) bærbare Latitude's og en stasjonær Dimension, og ytelsen har bestandig vært på topp etter min mening.

 

Kansje reklamen er teit, men hva så?

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Dell er en jeng med n00bs.

Utdrag fra deres annonser: IEEE1394 firewave  :laugh:

                                        Geforce5FX5200      :laugh:

Faktisk i dagens VG så sto det Geforce4 FX5200...

 

..bare for å pirke litt lissom :p

Endret av gixer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...