Gå til innhold

Dell-reklame


The Helper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på elkjøpt at de solgte en pc og reklamerte med:"Denne PC'en har et pent og stilfullt design, som passer godt inn i alle hjem. Allikevel er PC'en spekket med kraftig utstyr, og det er nok til å klare stort sett alle oppgaver. Med Inten Pentium 4 3,06 GHz prosessor, 512 Mb DDR minne og 160 Gb harddisk."

 

Greit nokk med 3.06ghz cpu men den 160gb hdd er på 5400rpm og med et radeon 9200 er vel den ikke så kraftig likevell? Og den stave feilen i "Intel" var det elkjøp som sto for.. :p

Lenke til kommentar

Er det flere Dell-reklamer som går nå? Jeg har sett bare én, og den var ganske bra! Mener den startet med at vi får se noen gadgets på frontpanelet, så zoomes det ut og vi får se det svære flotte tower'et også sitter det en gammel gubbe og legger kabal. "Føler du noen gang at du har kjøpt mer enn du har behov for? Hos Dell sier du hva du skal bruke PCen til...blablabla"

Lenke til kommentar
selvfølgelig, men det blir fortsatt billigere å la f.eks komplett byggemaskinen for deg for en 500 lapp.. men som kontorløsning er kanskje det best med ferdigpc...

Det er heller ikke så lett for de som ikke har kunnskap om alle tingene som skal inn i en datamaskin. Så det er ikke så lett å plukke ut deler selv.

Lenke til kommentar

Det jeg synes er dumt er at folk flest sier "OHHHHH! 3,2 GHz den er vel fin, bare xxxxx kr."

De fleste produsenter av ferdig pc`r vet å utnytte dette og sparer inn masse ved å sette inn annenrangs skjermkort, harddisker hovedkort og psu.

Hva godt gjør 3,2 Ghz med 256 mb ram? Det funker, jeg sier ikke annet men det er feil forhold etter min meinig.(kommer selfølgelig an på bruksområde).

 

Alle "tror" vel at alle GF Fx er bedre enn GF4? nei....

Dårlige hovedkort og psu`er begrenser også utbyggingsmulighetene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmmm.... mye rart her.

Må si meg enig i at Dell sine reklamer er dårlige, ikke når det gjelder norsk/dansk (les:bokmål :p), men når de kommer med at de ikke bruker vanskelige ord osv.

 

Hva sier "Pentium 4 med HT teknologi.." en som knapt vet at pentium har noe med pc å gjøre? ".. med Intel Pentium 4 prosessor. Gir deg ytelse der du trenger det mest."??? Ja de kan dette :devil:

Lenke til kommentar

Mye rart - Jeg ser ofte elkjøp og ekspertavisene som kommer i posten, de roter helt klart b og B b (bit , Byte) og m , M (milli , Mega) Det første er greit nok men mili og Mega - kanskje følge med litt i naturfag timene hvis du skal skrive om datamaskiner å slikt? (iallefall litt)

 

Noen som vet noe om Dell's prossesor bruk ?

De selger (som jeg har sett de senere år) kun PC'er med Intel plattform ? ! , tror selv de må ha en ganske så god/sterk avtale med Intel.

 

LOZER

 

beklager ale fëIl å m*ngler

Lenke til kommentar
Mye rart - Jeg ser ofte elkjøp og ekspertavisene som kommer i posten, de roter helt klart b og B b (bit , Byte) og m , M (milli , Mega) Det første er greit nok men mili og Mega - kanskje følge med litt i naturfag timene hvis du skal skrive om datamaskiner å slikt? (iallefall litt)

 

Noen som vet noe om Dell's prossesor bruk ?

De selger (som jeg har sett de senere år) kun PC'er med Intel plattform ? ! , tror selv de må ha en ganske så god/sterk avtale med Intel.

 

LOZER

 

beklager ale fëIl å m*ngler

Les her du: http://www.itavisen.no/art/1302941.html

Lenke til kommentar

det som virkelig er ille med dell er at de har sine egene standarder.

 

de bruker ikke vanlig atx standarder på festene sine, og de har lagt om lederne på psu'ne sine slik at du svir av psun og moboet ditt hvis du skulle falle for fristelsen å bytte det.

alle ferdig pc'er er søppel uten like. og de som kjøper de bør kanskje få opp øynene..

Lenke til kommentar

 

Jo Takk !

 

fant noe selv å - leste nyheteneHW -

Dell vil allikevel satse på AMD CPU 28/02-2004

Et oppsiktsvekkende intervju med selveste Michael Dell, gir sterkt inntrykk av at Dell snart kommer til å levere servere basert på AMD Opteron. De fleste trodde nok at selskapet fortsatt ville holde seg til rene Intel-systemer en god stund fremover.

 

Når man snakker om sola ' såskinnern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...