Gå til innhold

Christoffer Schau


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forfall var bra.. jeg så live når det nesten klikket helt for ham på slutten der..

 

performance kunstner vil jeg nesten kalle ham, ikke komiker.. han er i grenseland ihvertfall..

 

har ikke set team antonsen doh.. er det bra? (han kranglet jo med nrk ang. lønn, og ville aldri tilbake...)

Lenke til kommentar

Verden ville vært et bedre sted å leve hvis hele gjengen i Team Antonsen ble myrdet i en mørk bakgate sammen med:

 

- Alle som har noe som helst med Idol å gjøre.

- Alle som presenterer været på TV-Norge

- Resten av programlederne i TV-Norge

- Dorthe Skappel

- Carl & Co.

- De som skriver Carl & Co.

- De som ler av Carl & Co.

- Alle som gjennom skuespill, manusarbeid, regi, sponsing eller TV-titting har noe som helst med Hotel Cæsar å gjøre.

- Alle som jobber for, har businesforhold til eller hører på P4.

- Alle som på noen måte kan assosieres med Se&Hør eller Nå.

 

 

 

....ihvertfall for oss 159 nordmenn som overlever. ;)

Lenke til kommentar
Verden ville vært et bedre sted å leve hvis hele gjengen i Team Antonsen ble myrdet i en mørk bakgate sammen med:

 

- Alle som har noe som helst med Idol å gjøre.

- Alle som presenterer været på TV-Norge

- Resten av programlederne i TV-Norge

- Dorthe Skappel

- Carl & Co.

- De som skriver Carl & Co.

- De som ler av Carl & Co.

- Alle som gjennom skuespill, manusarbeid, regi, sponsing eller TV-titting har noe som helst med Hotel Cæsar å gjøre.

- Alle som jobber for, har businesforhold til eller hører på P4.

- Alle som på noen måte kan assosieres med Se&Hør eller Nå.

 

 

 

....ihvertfall for oss 159 nordmenn som overlever. ;)

Jeg er helt enig i det søppelet du listet opp, men TA er litt kule da. Selv om jeg synes at det er litt teit å vise tissen, og å tisse på seg på tv :thumbdown:

 

I familien har vi hver vår favotitt....muttern liker Atle, fattern liker Bård (mest fordi han er fluefisker, tror jeg), bruttern liker Christoffer og jeg liker Harald Eia :)

Endret av stine__
Lenke til kommentar

Mulig at jeg er sær. Men jeg hater Christoffer Schau. Takler han ikke. Ikke har jeg helt sansen for de andre som spiller med han heller. Enten om det er Team Antonsen eller XLTV. Er som regel han feitn som er med han, ser jeg. :yucky:

 

Men ikke for det. Det er mange som liker humoren deres.

Lenke til kommentar

Jeg likte brødrene Schau veldig godt da de tidvis dukka opp som programledere i Hybel på P3 i godegamledager. Det var arti. Har veksla en del mail med han karen oppgjennom årene. Karate var også gøy. Sendte inn en del obskøne mattips, husker jeg.

 

Schau er gøy på tv - men best på radio! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...