Gå til innhold

Christoffer Schau


Zeph

Anbefalte innlegg

Neida, Candy.....jeg vil bare ikke tro at folk synes det er morsomt at folk sprenger rotter og marsvin med Helium...........kan ikke fatte at det har noe med humor å gjøre.........??

 

Kan jo like godt lansere Saddam som en stor humorist da....god underholdning det også.........bare det ikke er ditt marsvin liksom.................?

Vel........ det er jo sant at ikke alt.......... Schau gjør.......... er like morsomt da....... Men han har da en del uskyldige pek............ også..............

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SKAL DU VELGE.. MELLOM EN STOOOR FJØL, OG EN LITEN FJØL....

MÅ DU FOR ALL DEL VELGE....

EEEEN STOOOOR FJØØØØØØØL

*ler meg i hjel*

 

(Håkon Børde - sketsjen var best, men der var ikke Schau så god i å herme etter Odd Karsten Tveit.

 

Edit: rette på quoten

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Håkon Børde - sketsjen var best, men der var ikke Schau så god i å herme etter Odd Karsten Tveit.

 

:yes::yes:

 

 

fytti ****** til jeg lo av den sketsjen. Håkon Børde var jo jævli bra sjøl aheahe :)

 

 

"hallo! Jeg er hemme fra arrbeideh!"

 

"Ja vi er forsynt....for denne gang... men om noen timer...." :laugh:

 

 

 

Edit;

 

 

hvis noen vil ha disse til odel og eie, sier jeg bare sjekk eventuelle ftp'er dere er medlem av eller søk på DC++;

 

Team.Antonsen.S01E01.XviD.NORWEGiAN-CRN-TV

Team.Antonsen.S01E02.XviD.NORWEGIAN-HiNATA

Team.Antonsen.S01E03.XviD.NORWEGIAN-HiNATA

Team.Antonsen.S01E04.XviD.NORWEGIAN-HiNATA

Team.Antonsen.S01E05.XViD.NORWEGIAN-iNNSYN

Team.Antonsen.S01E06.XViD.NORWEGIAN-iNNSYN

 

 

Dem er populære. Dett er fullt lovlig. Det er jo tross alt NRK :)

Endret av TorgeirS
Lenke til kommentar
Jamen, hva slags underholdning er det i det å vise fram pikken, eller vrenge rævva si frem på TV da.........!!

 

All underholdning er hjernedød, så det holder ikke lenge som argument. Det er som å si; hva ****** er vitsen med fotball? Et par tullinger som løper etter en lærkule! Må jo være idioter som syntes det er underholdning!

 

Tror du har missforstått hva som ligger i ordet underholdning.

 

Hvis han er så genial og bra som noen her sier, hvorfor kan han ikke vise frem det da - det er vel f*** meg ikke genialt å flekke ræv eller vise frem fanten.....!!

 

Genial i den forstand at han kommer opp med stadig morsomme stunts. Mange sier f.eks. at Zidane er genial med en fotball.. kanskje det, hva så?!

 

Genial betyr ikke at han er en stor filosof, eller kan løse vanskelige problemstillinger.

 

Han scorer altså poeng (og drar seere) fordi det altså sitter en hel h***** haug med tanketomme, lealause idioter som har det formål at; "Oi - vi må følge med på det programmet med Schau - kanskje han gjør noe sykt i kveld - kanskje flekker'n ræv eller tenner på baillehåra.!! - TØFFFFFTT!! "

 

Derav utsagnet at han er genial.

 

Må si fotball scorer billige poeng også. Sitter en haug med 'lealause idioter' som har det formål at; "Oi - får følge med på Manchester United mot Myheadisemty Forest ikveld - kanskje Ferdinand scorer!!!!"

 

 

Ikke rart at TV i Norge er og vil forbli et sinnsykt oppsop av dårlige kanaler - så lenge publikum ikke setter større krav enn å få se sånt tuillbaill.........

 

Ja, hadde du fått bestemme hadde de vært tatt av lufta for lenge siden, sammen med alt det andre 'dritet' folk ser på, som f.eks. fotball.

 

Det er forresten fristende å spørre hva denne herremannen anser som stor underholdning. Jeg lover å ikke være slem. :innocent:

Lenke til kommentar

Hehehe - neida, Schau hadde nok ikke vært tatt av lufta - langt derifra.........:-) Jeg også synes at NOE av det han gjør/sier er veldig morsomt - men jeg drar som sagt grenser ved "marsvinsprenging".......da blir det ikke morsomt og underholdende lenger.............

 

I forhold til underholdning er jeg sikkert som gjennomsnittsmannen i gata..liker masse og variert underholdning, men som sagt liker jeg ikke ting som blir "syke" eller "ekstreme".....(tenker ikke på ekstemsport her da.......:-) )

 

Akkurat på samme måte som at jeg ikke liker ekstrem fanatisme, religiøs fanatisme osv.......

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ekstremt å sprenge et dødt marsvin i lufta?

 

Er det fordi du har blokkert ut alt det vonde som skjer med dyr her i verden, og blir dårlig når du blir påminnet på det? (trenger jeg nevne forsøk på dyr, pels oppdrett, slakt av kyllinger osv osv osv)

 

Er det ekstremt å vise tissen? Tissen er jo helt naturlig, du holder den i hånda hver dag!

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ekstremt å sprenge et dødt marsvin i lufta?

 

Det bør jeg vel slippe å besvare, Nim - det skjønner du sikkert selv.......

 

Er det fordi du har blokkert ut alt det vonde som skjer med dyr her i verden, og blir dårlig når du blir påminnet på det?

 

Niks.............:-)

 

forsøk på dyr, pels oppdrett, slakt av kyllinger osv osv osv)

 

Ting som gavner mennesket og verden.......

Kan nevne, kreftforskning. Alzheimer- forskning, AIDS- forskning osv., osv....

 

Pelsoppdrett --------> klær osv....

 

Kyllingslakt +++++ -------> mat (en nødvendighet.......)

 

Er det ekstremt å vise tissen?

 

Ikke ekstremt, men særdeles unødvendig og barnslig kanskje.......Tilfresstiller et blottebehov kanskje? Finnes nok mange andre måter å påkalle oppmerksomheten på, tror du ikke Nim..?

Lenke til kommentar
forsøk på dyr, pels oppdrett, slakt av kyllinger osv osv osv)

 

Ting som gavner mennesket og verden.......

Kan nevne, kreftforskning. Alzheimer- forskning, AIDS- forskning osv., osv....

Bullshit.

 

Du burde ha fått med deg at det er en god del dyreforsøk som ikke gavner verden.

 

Hvem tror du er de største forbrukerne av dyr til dyreforsøk, land og industrigren?

 

Nei, argumentet DITT minner meg stygt om det folk kommer med når man sier at man er imot abort: "Ja men hva med dem som blir voldtatt da?".

 

EDIT: Staving. (det..... var...... d.......a.....f.....æ.....l.....t......d..................)

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Nei, argumentet mitt minner meg stygt om det folk kommer med når man sier at man er imot abort: "Ja men hva med dem som blir voldtatt da?".

 

Helt fjernt...........

 

Og, i tilfelle spørsmålet kommer; Jeg er for selvbestemt abort........

 

Hvem tror du er de største forbrukerne av dyr til dyreforsøk, land og industrigren?
Malta?

 

Og for å være seriøs Doogieman - kosmetikkindustrien står for størteparten av dyreforsøkene, det er da allmenn viten.........

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Ting som gavner mennesket og verden.......

Kan nevne, kreftforskning. Alzheimer- forskning, AIDS- forskning osv., osv....

 

Pelsoppdrett --------> klær osv....

 

Kyllingslakt +++++ -------> mat (en nødvendighet.......)

Etter den argumentasjonen der burde du jo applaudert Schau sitt stunt. Idet han sprengte den hamsteren ble det underholdning.

 

Sier du at underholdning ikke gavner mennesker og verden kanskje?

 

[propaganda mode=on]Kanskje det sitter en kreftsyk unge og ser på, og ler så tårene triller, mens han glemmer alt det vonde som har skjedd bare noen minutter.. er det en ond ting? er det forkastelig? [propaganda mode=off]

Lenke til kommentar
[anti- propaganda mode = on] ...og kanskje sitter det en kreftsyk unge og ser på - og gråter sine arme tårer, fordi marsvinet hans døde samme dag - og husker atter en gang alt det vonde i forbindelse med det....... Kan det være forkastelig? [anti- propaganda mode = off]

Du vil bare provosere? kan du finne noe bedre å gjøre på?

Lenke til kommentar
kanskje du foretrekker bare enveiskjøring..........?

Nei men... jeg foretrekker at man holder en høflig og saklig tone og kommer med gode argument. Argumentene dine var drittdårlige, så jeg ville bare tipse deg om at du vil tape denne diskusjonen. Det du kan velge er hvordan du taper den...

 

3 metoder:

1) Ubemerket - du later som ingen ting og svarer ikke

2) Kaste seg i støvet - du blir konvertert til den rette tro

3) Barnslig - fortsette å klamre seg til tråden og forsvare forsvaringen av forsvaringen av forsvaringen av de dårlige argumentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...