Gå til innhold

Installere 2000 eller XP


EssspeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det stemmer ikke (ganske sikker)

Windows XP har støtte for flere spill. Jeg har ingen liste, med det husker jeg var en av grunnene til at jeg valgte XP. Har ingen url, men tror det står på MS sine sider også...

 

So what? Gi meg et eksempel på et spill jeg ikke kan spille på W2K.

 

Til din info er følgende spill spilt hos meg med W2K:

Max Payne I og II

NOLF I og II

BF1942

DF2

DF3

DF BHD

Halo

CS

Chrome

UT2003

MOH

COD

Wolfenstein

Americas Army

Vietnam

Vietcong

Planetside

Freelancer

IGI I og II

SOF I og II

Splinter Cell

 

Ta nå og vis meg ett jeg ikke kan spille............

 

 

Det dere prater om er bare vissvass. Det er en myte at ikke W2K kan fixe spill som XP, som henger igjen fra SP1 og SP2 av W2K.

Har du SP4 av W2K så skal jeg spille nøyaktig det samme som med XP - uten "frills".....

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Kan spille akkurat de samme spillene med W2K som du gjør med XP.

Det stemmer ikke (ganske sikker) :p

Windows XP har støtte for flere spill. Jeg har ingen liste, med det husker jeg var en av grunnene til at jeg valgte XP. Har ingen url, men tror det står på MS sine sider også...

Har man siste SP og oppdateringer til 2K så går alt like bra som

med XP......

 

Hvis ikke så er det noe feil med brukere, drivere til HW eller

patching til spillene...

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

I den linken til toms hardware så kan jeg se at i 3dmark01 så er xp bedre enn 2000. Men i de forskjellige spillene så er ikke XP noe raskere enn 2000.

Spill som ikke virker på 2000 men virker på XP, har aldri hørt om noe spill som er sånn. Høres veldig merkelig ut.

Kan ikke den personen som skrev om dette prøve å finne fram linken?

Lenke til kommentar
I den linken til toms hardware så kan jeg se at i 3dmark01 så er xp bedre enn 2000. Men i de forskjellige spillene så er ikke XP noe raskere enn 2000.

Spill som ikke virker på 2000 men virker på XP, har aldri hørt om noe spill som er sånn. Høres veldig merkelig ut.

Kan ikke den personen som skrev om dette prøve å finne fram linken?

XP har bedre støtte til spill, men det er for gamle spill. Det er veldig mange gamle spill som ikke funker i Win2000, for det meste dos spill. Det er et programm man kan bruke for å spille mange gamle dos spill, det heter ScummVM.

 

Grunnen til at jeg har Windows 98 i tillegg til Win2000 er for å spille gamle spill, f.eks. "Final Fantasy VII" og "Silver".

Endret av shamanix
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle man ikke det? De fleste BRA spill er gamle. F.eks. Final Fantasy, Zelda III, Chrono Trigger, Full Throttle, Quake II, Diablo, Transport Tycoon osv, osv, osv. Nye spill går bare ut på grafikk og action, blæh, det gjør nye filmer og. Ingen ting var bedre enn Super Nintendo tiden.

 

Bare tullinger synes alt nytt er best, har ikke sansen for bra ting, bare sansen for: bra grafikk og action. Argh, hjernevaska folk...

Lenke til kommentar
Kan spille akkurat de samme spillene med W2K som du gjør med XP.

Det stemmer ikke (ganske sikker) :p

Windows XP har støtte for flere spill. Jeg har ingen liste, med det husker jeg var en av grunnene til at jeg valgte XP. Har ingen url, men tror det står på MS sine sider også...

Har man siste SP og oppdateringer til 2K så går alt like bra som

med XP......

 

Hvis ikke så er det noe feil med brukere, drivere til HW eller

patching til spillene...

Jeg gir meg ;)

Da har jeg enda en god grunn til å velge 2k :) Tror nok jeg går for det neste gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...