Jump to content

AgUr

Medlemmer
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Det er fordi windowsinstallasjonen skriver over oppstartsfilen, hvilket trengs for å starte recovery. Det du kan gjøre er å starte maskinen med en live-cd (ubuntu for eksempel), og kopiere ut data fra recovery-partisjonen og til en minnepinne/dvd Deretter booter du fra det mediumet du valgte, og kjører recovery på vanlig måte. edit:leifur teitur
  2. Ser ut som at jeg må inn og rydde opp litt Den der lyden er helt klart en bil med dif-sperre og dårlige dekk, så dekke flaprer litt når bilen svinger
  3. Nei, jeg har manuell choke så hvis jeg drar den ut littegrann så tilfører jeg motoren mere luft. Derfor trenger jeg antageligvis å justere luftinntaket til forgasseren, spesielt siden justerings-skruene var stillt veldig rart
  4. Jeg har en 1986 Fiat Uno 60s, og hvis jeg slår av choke så kveles bilen hvis jeg slår på blinklys, langlys, vifte, eller noe annet som bruker strøm. Den har for lavt turtall på tomgang fra før så det er ikke alltid den klarer å stå på tomgang hvis jeg har kjørelys på heller. Motoren er ordentlig varm (ca 90 grader) så det er ikke at jeg slår av choke for tidlig. Dette er et stort problem for meg i blandt annet rundkjøringer, når jeg skal kjøre inn på en ny vei, når jeg må stoppe for fotgjengere/biler, og generelt til alle tidspunkt jeg må tråkke inn koblingen (clutch-en for de som skal ha det på engelsk). Jeg har funnet skruene for å justere drivstoff og luftinntaket på forgasseren, men jeg har ikke manualen og har ingen anelse på hvilke som er til hva. Derfor trenger jeg enten en henvisning til en nettside der jeg finner bilder eller detaljert forklaring om hvilke skruer som er til hva. En av skruene var stillt på maks, og jeg har en anelse om at det er drivstoff for jeg har en anelse om at motoren drukner i bensin, så jeg har skrudd den ned litt, men jeg tror jeg må kjøre på med litt ekstra luft for det hjelper fortsatt ikke nok på tomgang. Hvis jeg slår på bare littegrann choke så går den helt rent, derfor mistenker jeg at den trenger mere luft inn.
  5. jeg holder også på med den, er litt sjuk så jeg orker ikke tenke så mye, tenkte jeg skulle vekke opp denne tråden siden den siden er litt morsom
  6. jeg tar pc bruken min seriøst så jeg trener ikke 1.90-ish 85kg tynn som en stengel though jeg har idealmål for min kropp, jeg passer fra top til tå og jeg sitter i skinnet
  7. AgUr

    Har fått ny pc!

    og jeg fikk nettop et nytt system av tante, det er 8 opteron med 16GB ram to x800xt i sli og 4 400GB S-ata disker med 16MB cache, hun hadde fått storgevinst i bingo </sarkasme>
  8. ja, det er pci-e på dette hovedkortet, men er dette den rette plassen å starte denne tråden?
  9. hvilket hovedkort har du fra før av? er det sokkel 939? hvis ikke så kan du ikke oppgradere til den cpu'en
  10. mitt neste system har plass så tok jeg til vettet å sjekket i prisguiden: msi k8n diamond <-- det der er to kanaler ja, gl med 6 brikker menne, dette virker som bortkastede penger, du kan få quad opteron til den prisen og i tillegg virker det som en tullepost i og med at han skryter av lønnen sin, at han sender sønnen sin til hawai osv, noen moderatorer som har lyst å se på denne kanskje?
  11. det er ca altfor mye, går cpuvifta? er det kjølepasta mellom ribba og cpu?
  12. hvorfor bruker de ddr2 på p4 og ikke på amd?
  13. såvidt jeg har forstått så er socket939 mer fremtidsrettet og amd skal visstnok være best å spille på ja. klokking kommer ann på hvor mye du vil bruke på kjøling, og det kommer du til å få masse svar om hvis jeg kjenner forumet rett. hvilket system er det du har fra før? skjermkort, cpu, ram, osv
  14. da er det noe galt har sikker på at den står på originalt nå?
  15. ta intel hvis du liker intel eller amd hvis du liker det. velg den lga775 prosessoren hvis du skal ha p4, men husk å finne hk som passer.
×
×
  • Create New...