Gå til innhold

Installere 2000 eller XP


EssspeN

Anbefalte innlegg

jeg støtter -> XP

haaah. fins mange som bruker win2000 og "går" når de skal noen steder, og det er mange som bruker winxp og rullestol når de skal noen steder. sammenlign rulllestol og "å gå". hva er best? hva blir ødelagt fortest? hva er mest stabilt? hva har man bedre kontroll med?

 

kanskje dere må lese gjennom flere ganger for å skjønne, ble litt rart skrevet.

Skjønner akuratt hva du mener Shamanix

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skvatt seriøst og begynnte å svette når jeg leste hvor latterlige poster som kom etterhvert. Er jo nesten værre en intel vs. amd:D

 

Tipper vi klarer oss uten de som kun kommer med XP\2K rocks!

 

 

Jeg vil ikke si hva jeg synes er best(Dobbelmoralsk?:roll:)

 

Men et tips til dere som enstallerte 2k med en gang dere fikk 1.st wizarden: det er mulig å deaktivere det. Man behøver ikke knuse pcen :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg skvatt seriøst og begynnte å svette når jeg leste hvor latterlige poster som kom etterhvert. Er jo nesten værre en intel vs. amd:D

 

Tipper vi klarer oss uten de som kun kommer med XP\2K rocks!

 

 

Jeg vil ikke si hva jeg synes er best(Dobbelmoralsk?:roll:)

 

Men et tips til dere som enstallerte 2k med en gang dere fikk 1.st wizarden: det er mulig å deaktivere det. Man behøver ikke knuse pcen :ermm:

Hvis du søker på forumet og leser noen av dine egne posts, så tror jeg du skvetter litt mer. Alt jeg har sagt er FAKTA.

 

Hvis du er dobbeltmoralsk, hvorfor skriver du dette som kommentar?: "Hail to the allmighty lord of Microsoft, Bill Gates."

Endret av shamanix
Lenke til kommentar
Jeg skvatt seriøst og begynnte å svette når jeg leste hvor latterlige poster som kom etterhvert. Er jo nesten værre en intel vs. amd:D

 

Tipper vi klarer oss uten de som kun kommer med XP\2K rocks!

 

 

Jeg vil ikke si hva jeg synes er best(Dobbelmoralsk?:roll:)

 

Men et tips til dere som enstallerte 2k med en gang dere fikk 1.st wizarden: det er mulig å deaktivere det. Man behøver ikke knuse pcen :ermm:

Er jo faktisk XP som har ALLE wizardene, 2k har en i starten som "de fleste" burde greie å få av.... Kanskje ikke alle på forumet, men de som ser på skjermen mer enn to sekunder burde skjønne det...

(ja selv du har skjønt det etter noe år)....

Lenke til kommentar
Hvis du søker på forumet og leser noen av dine egne posts, så tror jeg du skvetter litt mer. Alt jeg har sagt er FAKTA.

 

Hvis du er dobbeltmoralsk, hvorfor skriver du dette som kommentar?: "Hail to the allmighty lord of Microsoft, Bill Gates."

Jepp, men det er an annen post:D mente jo ikke de med konstruktiv kritikk... mente bare de som møler i vei...

 

edit: sorry, men når jeg skrev det så glemte jeg signaturen:D

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Hvis du søker på forumet og leser noen av dine egne posts, så tror jeg du skvetter litt mer. Alt jeg har sagt er FAKTA.

 

Hvis du er dobbeltmoralsk, hvorfor skriver du dette som kommentar?: "Hail to the allmighty lord of Microsoft, Bill Gates."

Jepp, men det er an annen post:D mente jo ikke de med konstruktiv kritikk... mente bare de som møler i vei...

 

edit: sorry, men når jeg skrev det så glemte jeg signaturen:D

Glemte? heheh. enten så ombestemmer du deg hele tiden, eller så tilpasser du hva du synes etter andre folk.

 

Du må ikke ta alle som møler i vei i samme smekk. de som møler i vei med hvor bra xp er passer til setningen du skrev: "Jeg skvatt seriøst og begynnte å svette når jeg leste hvor latterlige poster som kom etterhvert. Er jo nesten værre en intel vs. amd:D"

 

De som synes 2000 er bra synes jeg bare skal få møle i vei, de møler for en GOD grunn.

Lenke til kommentar
Hvis du søker på forumet og leser noen av dine egne posts, så tror jeg du skvetter litt mer. Alt jeg har sagt er FAKTA.

 

Hvis du er dobbeltmoralsk, hvorfor skriver du dette som kommentar?: "Hail to the allmighty lord of Microsoft, Bill Gates."

Jepp, men det er an annen post:D mente jo ikke de med konstruktiv kritikk... mente bare de som møler i vei...

 

edit: sorry, men når jeg skrev det så glemte jeg signaturen:D

Flemming, vi sa til deg i fjor at du er skadet, må vi minne deg på det der igjen?
Lenke til kommentar
Glemte? heheh. enten så ombestemmer du deg hele tiden, eller så tilpasser du hva du synes etter andre folk.

Ville ikke brukt ordet tilpasse. Jeg synes bytter personlighet passer bedere:D

 

brune-ha: kjenner jeg deg?? Kan jo ikke la folk komme her å kalle meg skadet :cry:

 

Edit: saken er at jeg har en høyst orginal mulit-psykotisk intelligens som renner til alle kanter, enten det eller bare spiltter pine gal. men det gjennstår å få bevist...

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Glemte? heheh. enten så ombestemmer du deg hele tiden, eller så tilpasser du hva du synes etter andre folk.

Ville ikke brukt ordet tilpasse. Jeg synes bytter personlighet passer bedere:D

 

brune-ha: kjenner jeg deg?? Kan jo ikke la folk komme her å kalle meg skadet :cry:

 

Edit: saken er at jeg har en høyst orginal mulit-psykotisk intelligens som renner til alle kanter, enten det eller bare spiltter pine gal. men det gjennstår å få bevist...

Det er nok av beviser her på dette forumet. Hvis man søker på, hmmm... la meg si f.eks. "Loffelur", så finner man sikkert noen timers lesing av poster(bevis).

Lenke til kommentar
Det er nok av beviser her på dette forumet. Hvis man søker på, hmmm... la meg si f.eks. "Loffelur", så finner man sikkert noen timers lesing av poster(bevis).

Tror du jeg kan stifte dem sammen å utgi dem til et forlag?

Vel... tror ikke det. Tror ikke de gir ut bøker som er større enn leksikon og bibelen.

Lenke til kommentar
Glemte? heheh. enten så ombestemmer du deg hele tiden, eller så tilpasser du hva du synes etter andre folk.

Ville ikke brukt ordet tilpasse. Jeg synes bytter personlighet passer bedere:D

 

brune-ha: kjenner jeg deg?? Kan jo ikke la folk komme her å kalle meg skadet :cry:

 

Edit: saken er at jeg har en høyst orginal mulit-psykotisk intelligens som renner til alle kanter, enten det eller bare spiltter pine gal. men det gjennstår å få bevist...

Kjenner jeg deg?

 

Windows XP har samme kjerne som Windows 2000, derfor like stabil (synes eg).

XP har et friskere skjermbilde (layout) og tilleggsfunksjoner som innebygd brannmur

 

XP er det nyeste OS 

Valget er ganske enkelt: MS Win XP pro!!!

Virker som dette med ny layout virka bra for ms, Ny layout=Bedre :roll:

Lenke til kommentar

Jeg kjører Windows 2000 fremfor XP,

fordi XP er for brukervennlig for min del, dessuten krever mer av maskina mi...

Flere animasjoner og features krever mer av en maskin, hvis du ikke trenger dette.. Kjør Windows 2000!

Jeg vet at man kan få en XP PC til å se ut og oppføre seg som Windows 2000, men det krever "uendelig" konfigurasjon!

 

Positivt med XP

- HT support

- System Restore

- Flere drivere

- Veldig veldig veldig veldig brukervennlig (for min del er dette negativt)

 

Positivt med 2000

- Krever mindre ressurser (kjappere)

- Færre wizards og hjelpefigurer

- Trenger ikke så mye konfigurering for at det skal gå kjapt

 

Noen andre enn meg som hater denne dumme "søke bikkja" i XP? hehe.. (vet den kan fjernes)

 

Hva slags programmer dere tenker på som er så mye bedre i XP?

 

Knick: Nyere spill fungerer like godt på 2000 som XP

 

btw: I følge bruker test på hw.no liker de fleste XP

 

:no: Er leit å si det, men tror det blir XP på neste PC pga HT support!

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
Hehe, XP det er ikke noe å lure på engang. Hehe, 2000 folket her minner meg om en gjeng med gamlinger som er redde for forandring. 2000 er et bra system, men XP er genialt i forhold. Brukte 2000 i mange år, hadde xp ligganes på plate men ble liksom aldri noe. Begynte nesten å grine når jeg så hvor dum jeg hadde vært som ikke installerte det med en gang. Kjører forresten XP pro engelsk.

Vell noen greier seg uten 1 million wizarder og "hjelpe ballonger" for hvert eneste museklikk...

:lol: Enig. Har for tiden x-antall errors når jeg loader XP. JEG BLIR SÅ JÆ**** FORBANNA :realmad:

 

"Hail to the allmighty lord of Microsoft, Bill Gates."

 

:lol: :lol: :lol:

 

Dummeste jeg har hørt. Vil heller formulere det som noe slikt:

 

"Let the Lord of Micrsoft, Bill Gates burn in hell"..

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...