Gå til innhold

Alternativet til Finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle legge ut en mc jakke, ubrukt til 400kr og Finn skal ha 29kr. Forsøkte med landeveisykkelen og Finn skal ha 179kr. Mener å huske Finn var gratis med unntak av bil og eiendom? Er det noen gode alternativer? Jeg synes disse Facebook salg-sidene er veldig rotete og har null respons.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du trykka på noe for å få "fremhevet plassering", eller noe annet sånt? Å annonsere på Finn "torget" er i utgangspunktet gratis for privatpersoner. Det kan gå litt tregt å få solgt ting, men som oftest handler det da om pris. Min erfaring er at lavere pris ofte fører til flere interesserte. Så blir det jo en avveining man må gjøre, er det bedre å bli kvitt tingen for litt mindre penger, eller tåler du å ha den i boden/på loftet mens du venter på riktig kjøper. 

Vet ikke om Finn har noen reelle konkurrenter i Norge. Det var noen før, men alt har dødd ut i møte med Finn og Facebook. 

Rubrikkannonse i lokalavisa? 

Endret av :utakt
Skrevet
14 minutes ago, :utakt said:

Har du trykka på noe for å få "fremhevet plassering", eller noe annet sånt? Å annonsere på Finn "torget" er i utgangspunktet gratis for privatpersoner. Det kan gå litt tregt å få solgt ting, men som oftest handler det da om pris. Min erfaring er at lavere pris ofte fører til flere interesserte. Så blir det jo en avveining man må gjøre, er det bedre å bli kvitt tingen for litt mindre penger, eller tåler du å ha den i boden/på loftet mens du venter på riktig kjøper. 

Vet ikke om Finn har noen reelle konkurrenter i Norge. Det var noen før, men alt har dødd ut i møte med Finn og Facebook. 

Rubrikkannonse i lokalavisa? 

Neida, ikke noe fremhevet annonse eller firma. Har en Yamaha 2 takter jeg skulle legge ut for 800kr med bukk, ny tank og olje og fikk da det samme. Tenkte det var ny policy for båtmotor og skal nå kaste den istedenfor. Da går jakka samme vei og så får jeg se med sykkelen. Prøver litt på face før jeg henger den på loftet og så får de som overtar dødsboet kaste den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...