ilpostino Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Mulig dette burde blitt postet i Forbrukerrettigheter istedenfor, men neste torsdag skal jeg fly til Berlin med SAS. På grunn av mulig streik har jeg sett på andre flyselskaper å reise med istedenfor. Da jeg er medlem i Parat har jeg en bra reiseforsikring hos Gjensidige. Hvis det blir streik og den fortsette - hvordan er mulighetene for å få refundert prisen på flybilletten hos SAS? Jeg skal på festival i Berlin neste lørdag, så det er ikke noe særlig aktuelt å flytte billetten til senere tidspunkt.
RookieNO Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det ordner seg https://e24.no/naeringsliv/i/d4r5zo/enighet-i-sas-forhandlingene-unngaar-storstreik
kremt Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Dette må da være dårligere betalt enn å gå som ufør. Ganske utrolig Quote Etter 20 års ansiennitet tjener man 37.831 kroner, med en årslønn på 453.972 kroner.
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden kremt skrev (11 minutter siden): Dette må da være dårligere betalt enn å gå som ufør. Ganske utrolig Ikke når du regner med tillegg. Men ja, det er håpløst dårlig lønn og bare vår egen feil som kaster oss over de latterlig prisene som leveres av ryanair og likesinnede. Det er for billig å fly.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå