Gå til innhold

Parkering Liseberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal en dagstur til Liseberg, og lurer på hvor enkleste og beste parkering er? Jeg vil helst kjøre minst mulig i byen, så ønsker gjerne å parkere et sted som er nærmest mulig motorveien. Har sett det er et parkeringshus som heter Södra. Er det et godt alternativ? 

På forhånd takk for svar ☺️ 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær obs på at det har vært mange historier om tyverier fra norske biler parkert nært Liseberg de siste årene. Det kan lønne seg å legge keyless nøkkelen i en sånn faradaybur-pose og fjerne alle synlige verdigjenstander fra bilen. Velg en parkering med overvåkningskamera, godt lys, godt synlig osv.

Skrevet

Har brukt ett parkeringshus som ligger langs E6, og har kort av og på kjøring derifra når vi har vært på konsert på Ullevi. Ikke veldig langt å gå til Liseberg derifra heller.

Ligger i Johan på Gårdås gate, og har flere etasjer.

Gikk greit å betale i app, men men måtte finne og lage bruker osv., så anbefaler å lese seg opp på det på forhånd og klargjøre. Var parkeringsautomat der, men gikk kjappere med app da det var mange som ventet på den når vi var der første gang.

Hvor trygt det er kan jeg ikke si noe om, men ikke noe innbrudd hos oss i hverfall. Men ikke ha noe synlig i bilen, så går nok ting greit.

Var i Liseberg for 15år siden ish, og da sov over på tårn hotellet ved siden av, stod da i P-hus-Focus som er rett ved. Det var nokså kronglete å bruek så vidt jeg husker, men det kan hende det var pga. vi skulle på hotellets parkering.

Det er også ett som ligger i det som heter P-Hus Burgården, som er inne i en kjeller. Parkerte der føste gang vi var på konsert på Ullevi, og det var en grei parkering. Men aldri igjen når det er konsert, siden vi brukte godt over 1 time på å komme ut da det er rett inn i hovedgaten som går forbi der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...