Gå til innhold

Jordet armbånd?


mr_sjur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller så kan man jo gjøre slik.......

 

- barber hodet

- lag en stykk hodekopp av aluminiumsfolie med blank side mot hodet.

- ta 3m tynn kobbertråd og stikk ene enden gjennom hodekoppen og fest på undersiden.

- fest hele saken med gladpack rundt hodet. Ankre også kobbertråden til høyre øre med litt slingringsmonn opp til koppen

- andre enden av kobbertråden fester du til kabinettett(påse at dette IKKE er strømførende enheter ala de store kondensatorene på HK etc).

- hvis du vil sikre deg ytterligere fjerner du fottekstiler og alt av tøy på kroppen og pakker deg inn med alufolie med blank side mot kroppen og sikrer dette med et godt lag gladpack utenpå, med åpning bak.. hvis du må... Sørg for å koble en kobber tråd mellom hodet og denne.

- Ta på deg type goggles med sidesynsperre for å oppnå bedre fokus i monteringsøyeblikket.

 

- Deretter bestiller du Pizza med hjemkjøring. Når pizza kommer spør du om han kan bli med inn for å motta betaling, da du bare må avslutte noe viktig med "din kjære".

Damn du har fantasi! :lol:

 

Det er alltid hyggelig med litt humor på fredagene.

Lenke til kommentar

Armlenken (el.) kobles til kabinettet og deg selv. På denne måten får du samme spenning som kabinettet. At en tar i jord (feks. vannrør,jordet støpsel) er bare for å lade seg ut på en effektiv måte.

 

Det er faktisk helt vanvittig hvordan kroppen kan lade seg opp. Jeg får ofte støt når jeg tar i metall håndtak, biler mm. Støten er så pass høy at du hører knitre lyden. Det gjør at jeg ofte tar så vidt på metallet først.

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...