Spillredaksjonen Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Anmeldelse: Pragmata Kan et spill være mer aktuelt enn Pragmatas måneeventyr? Les hele saken på Gamer.no»
Gringorilla Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Trodde jeg kunne hoppe over dette, men jeg er overbevist.
phraze Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Fader som Capcom mater oss med bra greier om dagen da. Prisen er jo også veldig hyggelig!
phraze Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Han-solo12 skrev (54 minutter siden): Sa du hva slags enhet/er dette kom ut på? Er bare å søke opp på Google det. Pragmata is set to release on April 17, 2026, for PlayStation 5, Xbox Series X|S, Windows (Steam), and Nintendo Switch 2
erlendo93 Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden phraze skrev (32 minutter siden): Er bare å søke opp på Google det. Pragmata is set to release on April 17, 2026, for PlayStation 5, Xbox Series X|S, Windows (Steam), and Nintendo Switch 2 Enkelt å google, men skulle ikke vært nødvendig. Etter min mening burde det være åpenbart å legge ved slippdato og platformer det slippes på i en anmeldelse.
Kombucha Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Ser at måne-tematikken er brennaktuell nå. Noen meninger om Routine spillet? Det er relativt nytt, og byr tydeligvis på bøttevis med innlevelse og saftig grafikk. Jeg er litt keen. Pragmata ser dessv litt generisk ut, settingen kunne for min del ha funnet sted hvor som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå