metalheart666 Skrevet fredag kl 07:49 Skrevet fredag kl 07:49 Så de hadde lagt ut en blogpost i dag tidlig, oppdatering er på vei for å gjøre noe med dette.. so good news! Utviklerne bak dette spille jobber lynraskt
metalheart666 Skrevet fredag kl 07:54 Skrevet fredag kl 07:54 BadCat skrev: I denne målestokken (storspill) er dette noe av det kjedeligste som er laget. Man får en vond tomhetsfølelse av å spille og ei akutt trang til å legge bort spillet. Aldri følt på dette selv og har over 100 timer. Du kan vel alltids bare returnere spillet
Troozie Skrevet fredag kl 10:43 Skrevet fredag kl 10:43 Siste patchnotes ser ut til å fikse på problemstillingen
Amored Skrevet fredag kl 11:48 Skrevet fredag kl 11:48 Det er vanskelig å lage spill som appellerer både til TikTok-hjerner og normale hjerner. Noen får sikkert mer ut av Megabonk? 1
vampyrica Skrevet fredag kl 15:38 Skrevet fredag kl 15:38 20 hours ago, Iki said: Ikke egentlig. Ettersom det er forskjellige ting du kan gjøre i spillet som ikke kreves for å få Platinum. Synes da det er litt merkelig at du ikke har brukt andre våpen eller andre mekanikker om du har Platinum, da det kreves for ulike achievements. Jeg sa kun hvor enkelt spillet er, ikke hvordan jeg selv spiller… Her igjen viser du hva jeg mener med at du ikke trenger å svare meg, du tar ting ut av kontekst og lager din virkelighet og alle andre alltid har feil eller kun For å kverulere, noe som jeg unngår i virkelig liv like mye som jeg gjør virtuelt. Har selvfølgelig brukt alle våpen og skills i og med en må fullføre alle bøkene man finner… I dag kom det en patch som etter hva jeg så kan resette kartet, boss fight og viktigste, vanskelighetsgrad som er en veldig god ting for de som ikke har tid til å spille like mye og ikke fullført, så de gjør fremgang dog et spill som dette fortjener en verdig historie i mine øyne. R2 var for å påpeke hvor enkelt spillet er, ikke noe mer i og med du ikke skjønte det, det går fortere å bruke skills blandet inn i både R1,E2, bue og til dels L3. At spillet var ment til å være mmo er vanskelig å motsi da de selv annonserte det som mmo og utviklet nesten alle årene for et mmo spill, derfor har man alle disse elementene som er en grind. La ballen ligge død, du fikk svar nå som er mer enn hva jeg ønsker å bruke tid på, les deg opp om spillet og utviklingen om du har interesse hvordan spillet ble som det ble.
Iki Skrevet fredag kl 18:11 Skrevet fredag kl 18:11 vampyrica skrev (2 timer siden): Jeg sa kun hvor enkelt spillet er, ikke hvordan jeg selv spiller… Hva er poenget med å klage på en bestemt spillestil om du selv ikke bruker denne stilen? Blir som å si at du ikke liker å sparke en ball mens du spiller basketball. 1
Viking_86 Skrevet fredag kl 18:22 Skrevet fredag kl 18:22 Sjørøver skrev: Viking_86 skrev (På 8.4.2026 den 12.33): BadCat skrev (På 8.4.2026 den 12.01): I denne målestokken (storspill) er dette noe av det kjedeligste som er laget. Man får en vond tomhetsfølelse av å spille og ei akutt trang til å legge bort spillet. Spilt dette siden dag 1 og jeg befinner meg i motsatt ende av skalaen. Verden er en fryd å utforske og jeg sliter med å avslutte spilløktene. Har ikke kost meg slikt med et spill siden Elden ring. Hvor mange timer har du til nå? Har spilt 60 timer så langt.
vampyrica Skrevet fredag kl 18:33 Skrevet fredag kl 18:33 11 minutes ago, Iki said: Hva er poenget med å klage på en bestemt spillestil om du selv ikke bruker denne stilen? Blir som å si at du ikke liker å sparke en ball mens du spiller basketball. Blir som å spille et fotball spill og alle skudd er mål, selv om man kan score pent og gjøre all mulig. Slutt å svar, er det så jævlig viktig å alltid ha siste ordet? Retorisk, jeg ønsker som tidligere at du ikke svarer meg i noen poster og du er den eneste jeg ber deg om, så vis den høfligheten.
Viking_86 Skrevet fredag kl 19:49 Skrevet fredag kl 19:49 vampyrica skrev: 8 hours ago, Viking_86 said: Ikke enig i at det er historien som driver spill som crimson desert frem. Det hadde vært riktig om dette var et spill som AC serien, The witcher etc,men Crimson desert er ikke et slikt spill, selv om det kan se ut som det på overflaten. Historien her er kun et element for å pushe spilleren ut i den store, vide verden samt gradvis introdusere spilleren for nye mekanismer. Så da skal vi være fornøyd med et prosjekt som var ment til å være mmo og endte opp singleplayer med samme elementer? Nye mekanismer? Har spilt i 250 timer uten å se noe til det foruten å flashe sverd i puzzles eller combat, men som sagt en kan gå gjennom alt i spillet med sverd og et skjold med kun r2 og simpel dodge på boss fight så man er udødelig fra start til slutt, spesielt etter man kan gli i luften. At historie i et så langt spill ikke er viktig er merkelig for meg, til og med F2P where winds meet har bedre combat og story samt platinum som tar mellom 150-250 timer ettersom hvordan man spiller. grafikken er også bedre figurmessig der uten pssr2. Isnsett de har passert langt over forventning av salg så de la ikke lista like høyt som andre, men forståelig nok med en spillverden med stor fallhøyde. Dette spillet har lent seg på mmo mekanikker, puzzles kan enkelt sammenlignes med eldre mmo. Vel,jeg er uansett fornøyd med resultatet uavhengig av hva det var ment å være eller ikke være. Å ja, etter 60 timer kommer jeg stadig borti nye mekanismer og nye ting å gjøre. Merkelig du ikke har gjort det samme dersom du har platinum. Men samma det, jeg storkoser meg med spillet fremdeles og håper dere gjør det også. 1
vampyrica Skrevet fredag kl 21:25 Skrevet fredag kl 21:25 1 hour ago, Viking_86 said: Vel,jeg er uansett fornøyd med resultatet uavhengig av hva det var ment å være eller ikke være. Å ja, etter 60 timer kommer jeg stadig borti nye mekanismer og nye ting å gjøre. Merkelig du ikke har gjort det samme dersom du har platinum. Men samma det, jeg storkoser meg med spillet fremdeles og håper dere gjør det også. Nå er jeg vel i en alder hvor jeg har spilt alt av gamle mmo så var ikke mye overraskelser for min del, grafisk pent og jeg kjedet meg ikke når jeg spilte, men det ble singleplayer puttet inn i et mmo verden noe som syntes og føltes fra start til slutt, men at jeg gir det en 5 er rett under middels og ikke så ille som det høres ut som, et terningkast 3. Jeg syntes det var en meget god verden samt at det hadde gode elementer, men elementene var ment for et mmo som de tydeligvis valgte å beholde. Jeg har 280 timer i spillet husker jeg rett, så har hatt god verdi, men synd det ikke ble mmo, det hadde nok slått an når man ser i ettertid, noe som alt er lett å å være etterpåklok. Nye mekanismer får man servert i lang tid og garantert ting jeg ikke har fått med meg eller bare tok meg tid å finne eller skjønne. Jeg forstår at det er et godt likt spill selv om jeg ikke kan være enig i topp karakterer hvis en er noe objektiv. Håper du koser deg masse selvfølgelig, spesielt kapittel 1-8, men kommer an på spillestil hvor langt man er for det er lett å gå på sidequests og gå seg litt fra main quest (noe jeg alltid ender å gjøre i de fleste spill). De har nå overgått salgstall totalt så neste blir garantert et mmo som planlagt, men forstår fallet og frykt for å feile i sjangeren. Uansett, kos deg masse, mye gode puzzles der. 🤘🏻
Iki Skrevet lørdag kl 05:54 Skrevet lørdag kl 05:54 vampyrica skrev (11 timer siden): Blir som å spille et fotball spill og alle skudd er mål, selv om man kan score pent og gjøre all mulig. Men hvorfor spille slik om du ikke ønsker å spille slik selv? 1
Hansien Skrevet lørdag kl 09:15 Skrevet lørdag kl 09:15 Troozie skrev (22 timer siden): Siste patchnotes ser ut til å fikse på problemstillingen Det ser ut som Pearl Abyss igjen tar til seg kritikk og problemstillinger som dukker opp og faktisk gjør noe med dette. Alt i fra kontrollere, bossfight, lagringsplass og nå er det jo i kortene at de skal legge inn muligheter for å teste seg mot bosser man allerede har kjempet mot og et system som gjør at fiender vil ta tilbake lokasjoner igjen. Så de skal ha skryt for innsatsen de har gjort til nå for å bedre spillet og gjøre folk flest fornøyde. Sitat ■ Boss Rematches The powerful bosses you encountered across Crimson Desert are waiting to challenge you once again. With boss rematches, you’ll have the opportunity to face off against any boss again, test how much you’ve grown, and further refine your own combat style through different strategies and approaches. ■ Re-blockading Peace is fleeting, and darkness does not retreat so easily. Enemy remnants are waiting for their chance to reclaim liberated locations. Drive out the forces that have seized these locations once more and continue proving the strength of the Greymanes. https://crimsondesert.pearlabyss.com/en-us/News/Notice/Detail?_boardNo=82 Jeg håper selv at sistnevnte er noe som først blir mot slutten av main-story. Jeg liker selv at det føles ut som man har en permanent påvirkning på verden og områder faktisk blir fredfulle, og ikke ender med et evig jag på å frigjøre plasser. Spesielt om dette ender med å kræsje camp-mission i tide og utide.
vampyrica Skrevet søndag kl 05:32 Skrevet søndag kl 05:32 23 hours ago, Iki said: Men hvorfor spille slik om du ikke ønsker å spille slik selv? Du klarer ikke å forstå enkel tekst ellers hadde du ikke kommet med spørsmålet da det allerede er forklart grundig. Igjen, er en grunn for at jeg ber deg la være å svare, men jeg lar meg ikke gå i fellen din hvor du rapporterer meg igjen ved at jeg går gjennom hele din personlighet og væremåte, been there, done that og fikk en kort utestengelse. Så har null interesse som jeg sier klart i fra at du er den eneste på hele forumet jeg ikke ønsker noen form for kontakt med, klarer du å respektere andre sine ønsker om å ikke ønske kontakt? Takk
Iki Skrevet i går, 09:54 Skrevet i går, 09:54 vampyrica skrev (På 12.4.2026 den 7.32): Du klarer ikke å forstå enkel tekst Jeg klarer ikke forstå hvorfor du først klager på et problem du mener spillet har, for så å forklare at dette aldri var et problem. Samtidig ser det ut som du klager på at spillet ikke får nye mekanikker mens du spiller, fordi de har vært i andre spill tidligere. Jeg mener begge er urimelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå