Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er høyde relevant for gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er nok vanligvis helt uproblematisk og ofte positivt. Mange opplever nok lave kvinner som feminine og det er sjelden negativt i datingsammenheng. 

Endret av herzeleid
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skaftetryne32 skrev (Akkurat nå):

Ikke nå lenger. 

Wow utrydde eller underbemmane Norge eller islamisere med ikke føde nok motvekt til til overgå Islam? Hvorfor tror du muslimer hater norske katolikker jo for dem har fokus på føde barn...  å da bremser det islamisering av Norge 

Er du pride tilhenger så er det 2. felle der igjen farlig tankegang ikke rart Norge begynner bli farlig bo i for vanlig normenn kona lurer flere ganger innimellom om vi skulle flyttet til Polen for bo  tryggere pga forskjellen i innvandring politikken... Polen blir man skutt om nekter gå ut av Islam ved innvandring. 

• Liker 1
Skrevet
pilsner1985 skrev (27 minutter siden):

Wow utrydde eller underbemmane Norge eller islamisere med ikke føde nok motvekt til til overgå Islam?

At kvinner ikke trenger menn lenger fordi penger er all tryggheten de trenger har ikke noe med islam å gjøre. 

pilsner1985 skrev (27 minutter siden):

Hvorfor tror du muslimer hater norske katolikker

Vel for det første så tror jeg faktisk ikke at muslimer hater norske katolikker.

pilsner1985 skrev (29 minutter siden):

jo for dem har fokus på føde barn... 

Vel de var i mot prevensjon en gang i tiden, men dette fokuset på å føde barn kjenner jeg ikke til, og jeg ser ingen statistikk som sier noe om det. 

pilsner1985 skrev (31 minutter siden):

å da bremser det islamisering av Norge 

Hvilken islamisering av Norge? Det er ingen islamisering av Norge, for nordmenn flest bryr seg ikke om islam i det hele tatt, og de aller fleste av dem misliker kulturen og religionen sterkt, den får null fotfeste i norsk kultur.

Er det noe vi skal bekymre oss over så er det amerikanisering av Norge, vi blir bombardert med media fra usa fra alle kanter, usa bruker hollywoo mer eller mindre som en propaganda operasjon, det samme kan en si om  SOME fra usa som påvirker folk til å tro på flere løgner enn jeg er i stand til nevne. 

pilsner1985 skrev (39 minutter siden):

Er du pride tilhenger så er det 2. felle der igjen farlig tankegang ikke rart Norge begynner bli farlig

Jeg er tilhenger av at folk kan arrangere hva faen de vil så lenge det ikke skader andre, og jeg opplever ikke pride paraden som veldig farlig for noen som helst, men jeg er ikke en deltaker om det er det du spør om. 

pilsner1985 skrev (42 minutter siden):

kona lurer flere ganger innimellom om vi skulle flyttet til Polen for bo  tryggere pga forskjellen i innvandring politikken... Polen blir man skutt om nekter gå ut av Islam ved innvandring. 

Om det er du og kona di anser som trygt så lykke til.

Først tok de kommunistene
men jeg brydde meg ikke
for jeg var ikke kommunist.
Så tok de sosialdemokratene
men jeg brydde meg ikke
for jeg var ikke sosialdemokrat.
Deretter tok de fagforeningsfolkene
men jeg brydde meg ikke
for jeg var ikke fagforeningsmann.
Til slutt tok de meg. Men da var det ingen igjen til å bry seg.
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
skaftetryne32 skrev (6 timer siden):

At kvinner ikke trenger menn lenger fordi penger er all tryggheten de trenger har ikke noe med islam å gjøre. 

Vel for det første så tror jeg faktisk ikke at muslimer hater norske katolikker.

Vel de var i mot prevensjon en gang i tiden, men dette fokuset på å føde barn kjenner jeg ikke til, og jeg ser ingen statistikk som sier noe om det. 

Hvilken islamisering av Norge? Det er ingen islamisering av Norge, for nordmenn flest bryr seg ikke om islam i det hele tatt, og de aller fleste av dem misliker kulturen og religionen sterkt, den får null fotfeste i norsk kultur.

Er det noe vi skal bekymre oss over så er det amerikanisering av Norge, vi blir bombardert med media fra usa fra alle kanter, usa bruker hollywoo mer eller mindre som en propaganda operasjon, det samme kan en si om  SOME fra usa som påvirker folk til å tro på flere løgner enn jeg er i stand til nevne. 

Jeg er tilhenger av at folk kan arrangere hva faen de vil så lenge det ikke skader andre, og jeg opplever ikke pride paraden som veldig farlig for noen som helst, men jeg er ikke en deltaker om det er det du spør om. 

men jeg brydde meg ikke
men jeg brydde meg ikke
men jeg brydde meg ikke

Jeg ser ikke direkte trygghet i verdslige penger,  men i Jesus Kristus som er perfekt det er enste som gjør det trygt bo hvor som helst i verden at man vet at sjelen hverfall overlever i det gode ved tro...

Endret av pilsner1985
  • Liker 1
Skrevet (endret)
skaftetryne32 skrev (8 timer siden):

men jeg brydde meg ikke
men jeg brydde meg ikke
men jeg brydde meg ikke

Vi er nesten drept av muslimer da vi faktisk lever i den virkelige verden ute og dikter ikke opp på nett eller kopier nettsider eller anskaffelser falsk kunnskap der.  Det var Ukrainsk muslim + andre møke som fylte opp varandra og begynte planlegge hvordan den skulle ta liv av oss 

Endret av pilsner1985
  • Liker 1
Skrevet (endret)
pilsner1985 skrev (16 minutter siden):

Vi er nesten drept av muslimer da vi faktisk lever i den virkelige verden ute og dikter ikke opp på nett eller kopier nettsider eller anskaffelser falsk kunnskap der.  Det var Ukrainsk muslim + andre møke som fylte opp varandra og begynte planlegge hvordan den skulle ta liv av oss 

Uten kilder så kan det jo tyde på at det er nettopp det som jeg har uthevet, du gjør.

Hadde faktisk ikke hørt om Ukrainske muslimer før nå.  😃 Ikke er det vel noe tråden omhandler eller da. 😃

Det sagt, du finner trygghet i en skikkelse som ble korsfestet og døde for ca 2000 år siden? 

Edit* Jeg google ukrainske muslimer, de fleste var/er bosatt i de områdene som er okkuperte av Razzland. Kan ligge en forklaring der. 👍

Endret av Duriello
  • Liker 3
Skrevet
On 3/13/2026 at 9:56 AM, blossombloom said:

Jeg er veldig lav, og har alltid vært veldig usikker om høyden min. Jeg lurer på om det er noen gutter som kommer til å like meg når jeg er så lav. Bryr de seg om høyde? Er det turn off å være veldig lav? 

Som veldig lav har du fordelen at du kan date en lav mann og mannen er fortsatt høyere enn deg og mange høye menn er interessert i lave damer.

Jeg vil derfor si det er en fordel, ikke en ulempe.

Skrevet
Camlon skrev (6 minutter siden):

Som veldig lav har du fordelen at du kan date en lav mann og mannen er fortsatt høyere enn deg og mange høye menn er interessert i lave damer.

Jeg vil derfor si det er en fordel, ikke en ulempe.

Nop jeg hadde klart falle for damer nede i 120cm på det laveste...  Da hadde øret på den dama treft ca navlen på meg og jeg kunne holdet armen naturlig rundt nakken på henne i rett over/ved underlivshøyde på meg... 

Skrevet
Duriello skrev (26 minutter siden):

Uten kilder så kan det jo tyde på at det er nettopp det som jeg har uthevet, du gjør.

Hadde faktisk ikke hørt om Ukrainske muslimer før nå.  😃 Ikke er det vel noe tråden omhandler eller da. 😃

Det sagt, du finner trygghet i en skikkelse som ble korsfestet og døde for ca 2000 år siden? 

Edit* Jeg google ukrainske muslimer, de fleste var/er bosatt i de områdene som er okkuperte av Razzland. Kan ligge en forklaring der. 👍

Ja livsfarlig hvit muslim som lytter og styrte hele bygget rett ved siden av kirken, men nå er han hivd ut for han ikke betalte husleien der 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...