Gå til innhold

Dell Inspiron 8600


Anbefalte innlegg

Hva slags touchpad man liker er visst veldig varierende fra person til person. Personlig liker jeg å ha en litt. De glatte slites fort, og blir helt fucka. Det er iallfall mine erfaringer med pappas FujitsuSiemens amilo D.

Lagge gjør den iallfall ikke. Om man liker den treg eller ikke stilles under "mus alternativer", så der ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags touchpad man liker er visst veldig varierende fra person til person. Personlig liker jeg å ha en litt. De glatte slites fort, og blir helt fucka. Det er iallfall mine erfaringer med pappas FujitsuSiemens amilo D.

Lagge gjør den iallfall ikke. Om man liker den treg eller ikke stilles under "mus alternativer", så der ser jeg ikke problemet.

Jepp, det er kun min erfaring ja.

La oss snakke om resten av maskina, paden er jo bare en liten del :p

Faktisk så syns jeg den er rimelig stor for å være en centrinomaskin! (sammenligner igjenn med min Ultraportale Siemens maskin) og jeg syns dellmaskina er tung (3kg). Men kraften i pc`n er utrolig!

Lenke til kommentar
gjorde jeg noe dumt som tok denne til fordel for tundra 1557 nå?

men saken er at jeg får den fordi pappa har avtale gjennom jobben, så maskinen kommer momsfritt, og pappa har bestilt 500m..:)

fikk med litt attåt da :)

Da har du gjort et godt valg.

Prøvde i dag igjen min kamerat sin bærbare pc, funker fett.

Touchpaden kan være litt ubehagelig i starten, men nå virket den ok.

Lenke til kommentar

Hepp Hepp

 

Bestillte min nye Dell Inspirion 8600 på mandag, sjekket akkurat, den er ferdig satt sammen og testet. Og er nå blitt sendt(igår faktisk).

 

Flere annbefalinger:

Gå inn på flere systemer, så 8600. Så finner du dell inspiron Multimedia da får du 1.7 ghz, 512 mb ram, dvd brenner 1600x??? oppløsning osv mye billigere enn vanlig. Bare fjern garanti sakene så kommer du ned under 16500,-.Hvis du i tilegg kjøper som liten bedrift sparer du 750,- kr til.

 

Siden det har blitt antydet at man godt kan ringe og prute, pluss over telefon få 60gig 7200rpm harddisken så gjorde jeg dette.

 

Fikk prutet endel, så jeg fikk med bedre harddisk(7200), bluetooth, mellomste w-lan kortet, annen farge(bamboo fargen var bare kjempe tøff), 1 års neste arbeidsdag + 1 års complete care. Husker ikke mer.

 

Dette betaler jeg 17500,- inkl mva.

 

Gleder meg til jeg får dataen. Regner med at dette blir rimelig sinnsykt i forhold til det jeg vanligvis jobber på(stasjonære skoledataer pentium 3 900mhz uten skjermkort drivere osv). Skal bruke dataen til mye grafisk produksjon osv.

 

Forresten funnet artikler for overklokking av skjermkort og minne tror jeg det var. Kommer over 3500 poeng i 3dmark 03, er ikke det ganske rått? og er det noen som kan si noen tilsvarende stasjonære resultat?

 

Forresten er det noen som kan si meg hva Pentium M 1.7 tilsvarer i Pentium 4?

Og kanskje begrunne svaret. Beklager egetnlig fordi jeg ikke har lagt dette til "debatten" deres tidligere men har hatt litt registrerings problemer.

 

mvh.

Hans Christian Gulsvik

[email protected]

Lenke til kommentar

Hepp

 

Jepp, regner med at valget plutselig ble litt enklere med Multimedia valget!

 

Tror jeg får min om en uke!!

 

Weahhh!

 

Poster test, førsteinntrykk og benchmarks da. Det er mulig å klokke den til over 3500poeng i 3dmark03 me 1.6ghz. Tipper jeg drar den opp til 3500-3600 poeng;p

 

mvh.

Hans Chr Gulsvik :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...