Gå til innhold

Fornyet popularitet for The Division 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håpte det føltes mer som realism modusen i Ghost recon som er veldig bra. Ble dundrene skuffa for å si det mildt. Og spillet føles utrolig gammelt ut nå.
Skrevet
The Jarl skrev:
Håpte det føltes mer som realism modusen i Ghost recon som er veldig bra. Ble dundrene skuffa for å si det mildt. Og spillet føles utrolig gammelt ut nå.
På hvilken måte synes du det føles utrolig gammelt ut ? Selv synes jeg spillet holder seg godt. Kommer stadig tilbake. Er blitt litt som Cs. Det har endret seg mye siden starten. Ikke alle endringene jeg liker, men likevel. Grafikkmessig bra, Mange forskjellige skytevåpen som oppfører seg forskjellig slik forskjellige våpen gjør i virkeligheten. At man kan spille mesteparten av spillet enten solo eller med andre er også ett pluss. Mitt eneste store minus med spillet er at veldig mange av dusøroppdragene foregår på samme sted selv om det er forskjellige folk man jakter på.
Skrevet
Jan Arne skrev:
The Jarl skrev:
På hvilken måte synes du det føles utrolig gammelt ut ? Selv synes jeg spillet holder seg godt. Kommer stadig tilbake. Er blitt litt som Cs. Det har endret seg mye siden starten. Ikke alle endringene jeg liker, men likevel. Grafikkmessig bra, Mange forskjellige skytevåpen som oppfører seg forskjellig slik forskjellige våpen gjør i virkeligheten. At man kan spille mesteparten av spillet enten solo eller med andre er også ett pluss. Mitt eneste store minus med spillet er at veldig mange av dusøroppdragene foregår på samme sted selv om det er forskjellige folk man jakter på.
Spillet har fortsatt skytefølelsen fra en RPG der kuler og våpen oppfører seg rart. Ting ble bare mer riktig i ghost recon som i bunn og grunn ikke var ett rpg spill med damage tall og terningkast på hit etc. Og bevegelse etc føles nå veldig gamalt iforhold til GR. Likte Division spilla før, men for realism modes etc så trengs det litt mer arbeid før det sitter som det skal.
Skrevet

Jeg spiller gjennom The Division 2 nå faktisk, men det skal jeg skryte på meg at jeg startet med før denne oppdateringen kom. Jeg spiller spillet helt fra start for å oppleve den originale følelsen av å spille "hele spillet" (altså starte på level 0, ikke bruke level 30 boost som er blitt normalt nå).

Jeg har vel spilt gjennom begge spillene både 2 og 3 ganger minst, men det begynner å bli mange år siden sist nå - og jeg har vel aldri spilt dem på PC (kun testet det første spillet for å sjekke grafikken). Jeg har alltid sittet med et ønske om å spille det på nytt igjen men bare utsatt det hele tiden. Nå er jeg endelig i gang igjen, men jeg tar det i veldig rolig tempo og stresser ikke med å bli ferdig. Noen timer her og der.

The Division-spillene er kjempekule synes jeg, mest på grunn av story og setting, men de er veldig enkle og lite kompliserte å spille (det er bare loot, point & shoot) - samt at de er en fornøyelse for både øyet og øret (bra lydbilde). Til slutt vil jeg si at gear crafting/cusomization konseptet i The Division 2 er noe av det beste jeg har vært borti i noe spill noen gang (og det er ganske forskjellig fra det første spillet).

Anbefaler alle som vil ha litt hjernedød materie å spille gjennom, men med en kul story/bra missions/brett, å prøve disse spillene hvis man ikke har gjort det enda. De er fremdeles høyst aktuelle spesielt med tanke på verdensbildet.

Anbefaler det første spillet basert på story alene, men det andre spillet har bedre gameplay. Det første spillet anbefaler jeg å spille sammen med noen, fordi det kan være litt vanskelig å komme gjennom aleine pga. ujevn scaling her og der. Men det er verdt det, og det ser helt sinnsykt pent ut (på PC).

Skrevet

Satt her for et par kvelder tilbake og tenkte på å installere Division 2 på nytt. Spilte gjennom 1 på Xbox, 2 på PC (klarte aldri siste oppdraget solo.. ga litt opp da). Savner skytingen; etter å ha spilt med fektevåpen i assassin's creed.

Blir nok installasjon ikveld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...