Gå til innhold

The Jarl

Medlemmer
  • Innlegg

    40
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

The Jarl sine prestasjoner

24

Nettsamfunnsomdømme

  1. Gleder meg til å spille dette igjen SP. Desidert det spillet eg koste meg mest med i utallige timer i fjor sammen med venner. Nå vil eg oppleve resten av storyen etter chapter 2. Ormejævelen venter nok på meg..... Fikk seg noen gode munnfuller sist gang på min bekostning...
  2. Gleda meg mer til Fabel enn GTA.... Synd..
  3. Lite troa på det meste der, men nye Ghost Recon ser eg fryktelig fram til, vært noen leaks og rykter om det ei stund. Og att det blir first person shooter slik som de første i serien. Tipper og det er det første spillet til å komme ut i 2027 viss ikke Ubi går konkurs før den tid.
  4. Med så god innsikt i hva som burde og ikke burde gjøres i spillbransjen regner jeg med at du er daglig leder i et av verdens mest vellykka spillselskapet selv? Det er vel mer om hva vi har opplevd iløpet av livet som gamer som gjør att vi ser litt mer av hva som funker og ikke. Det er jo selvfølgelig noen unntak der spill som Riddick og shadow of mordor har vært bra tolkninger av andre medier. Men det eg ville fram til er att de bør gå for looken og gameplayet folk flest forventer når de hører middle earth og kingdome come i samme artikkel. Er vel ingen av oss som forventer ett Golllum eller de gamle film spilla eller?
  5. Blir spennende å se om de går i fella her. Og da mener eg vilken stil de går etter, noe nytt fritt basert på bøkene slik mange andre møkka spill har gjort. Eller baserer seg på den etablerte looken fra filmene. Det siste er det de bør gjøre, for det er hva de fleste av oss forbinder med Tolkiens middle earth nå. Og det bør være like dypt gameplay som i KDC2, og ikke gå for lett modus for alle og alle uten dybde og vanskelighetsgrad som er høy nok.
  6. Japan. Driftingen sitt hjemland. Kule biler. Og ikke for mye kjedelig simulator kjøring. Blir mitt første Horizon spill, og japan temaet er noe som er grunnen til att jeg hopper på. Og mangelen på nytt bra needforspeed. Har prøvd med granturismo etc men det blir for for dørgende kjedelig att det er til å spy av. Så ska kose meg med dette på tirsdag.
  7. Viss folk ikke klarer å la være, så fortjener de straff. Blir stort etterslep de må spille i år 9999 da.
  8. Dette blir gøy. Liker Aliens. Men ikke spill som alien isolation som gjør vondt å spille siden det er for skummelt, liker ikke svette så mye. Gi meg mye våpen, så er ingenting skummelt lengre der...... Så lenge spillet ikke heter Dead space.....
  9. JJ Abrams eller hva han nå heter igjen sko aldri fått lagd de 2 andre filmene, The last jedi var den beste av de 3 filmene. Når de skal lage triologier så må den være kun 1 som styrer skuta. Og de må ha mer fokus på WAR delen i starwars. Med oppbygging og eskalering. The Mandalorian er vel noe av det jeg har likt best i nyere tid. MEN..... Og nå ska eg si noe som folk sikkert vil hate meg for. The Acolyte var bedre enn Andor og kunne blitt den beste serien noen gang fra Starwars viss det hadde fått lov å kjøre på videre med flere sesonger. 1 blir bare ikke nok når ting skal bygges opp i en annen tidsalder i universet. Folk og det derre tafatte antiwoke tullet må folk heller holde for seg selv. Starwars er for alle. Gleder meg og sykt til neste del av Ahsoka, liker att de dykker mere ned i mytologien til the Force. Håper og det blir canon igjen att det er jediene sin feil att sithene oppsto helt i starten.
  10. Mye idotisk som gikk blant overdrevent tullete fans før Starfield kom ut. Spillet er blitt sammenlignet med alt som er open world space sim exploration etc etc. Ytterst få har sammenligna spillet med RELEVANTE spill som feks Mass effect. Var aldri nevt att spillet sko være noe annet enn en rpg i rommet, og developerne hinta ikke mot Star Citizens og no man sky. Fansen ødelegger for seg selv angående dette spillet. Hater for øvrig skyrim med elsker Starfield i den versjonen det er i nå.
  11. Storkoser meg med dette. Det er alt jeg ønska Skulls n Bones sko være og det er ikke ferdig utviklet engang. Ubisoft må skamme seg, black flag remaken/mastern virker nå høyst uinteressant å sette seg ned med. Liker godt kampsystemet og survival biten da det gir en veldig god dybde sammen med rpg elementene. Blir nok bare bedre i årene som kommer. Blir gøy å være med på reisen.
  12. Gjesp, dette trengs ikke. LoL det kommer til å floppe så til de grader. Men fra spøk til kanon, det er ett metta marked på denne typen spill nå så det trengs seriøst ikke flere nå. Fortnite sliter visstnok og veldigt med å tjene penger nå. Fullt mulig att sjangeren kommer til å dø ut på ett tidspunkt siden det ikke er nok fortjeneste.
  13. Main story elementene i Elden er det ikke spesielt mye av, så en 3 timer film ish... Går fint. Men kan jo være de tar for seg når Ranni gjorde sitt lenge før spillet. Btw Warcraft filmen var bra den. Tok for seg det viktigste fra det første spillet på en god måte. Så en god adaptasjon.
  14. Folk klager for mye og forventer for mye idag. Slik som Spacemarine 2...... Folk er drittsekker og forventer att det er ett live service spill og alt ska være gratis. Devs har siden release hele tiden sagt det ikke er L-S spill. Helle gaming kulturen idag er blirr ødelagt av små sutrende redbull dopa kjeller krigere som aldri får nok, og kjefter på mora si etter mer snop. Live service må dø. For gaminga si skyld. Og att devs hører på streamers og fan basen deres og må det bli slutt på. Vil ha ekte spill igjen, mere som No rest for the Wicked som gjør ting på sin egen måte
  15. Viss nye xboxen kommer neste år slik ryktene tilsier og har støtte for steam, så er det null poeng å vente på ps6 for annet enn ett fåtall eksklusive titler. Så blir nok Gta6 på xbox for min del. Skippa box på dagens generasjon da det ikke er verdt pengene pga har pc og ps5. Men det endrer seg nå siden sony har NULL, zero, nada eksklusive på vei som rettferdiggjør ett kjøp av deres konsoll igjen med det første. Demon souls var det som trakk meg sist gang. Og nå er det jo bekreftet att det aldri blir noe Bloodborne remake heller siden From Software sier nei. Så håper på xbox neste år.
×
×
  • Opprett ny...