Ebba Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Her kan dere også legge ut hus eller leilighet på Finn. Jeg synes det er vanskelig å vite selv. Er dette huset greit? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=450771668
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tenker det er helt perfekt om en ønsker å starte en sekt og er god på å få sekt medlemmene i arbeid til oppussing og restaurering 😛 3
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Mere enn ok her var det lang vei til nærmeste nabo noe som betyr at man kan mekke og skru og bråke døgnet rundt 😀
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (7 minutter siden): Mere enn ok her var det lang vei til nærmeste nabo noe som betyr at man kan mekke og skru og bråke døgnet rundt 😀 Tja, så langt er det vell ikke? 😛
panzerwolf Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Klin inntil en vei. Gjennomfartsvei attpåtil. For min hadde det vært totalt uaktuelt.
Femtekolonne Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 9 minutes ago, panzerwolf said: Klin inntil en vei. Gjennomfartsvei attpåtil. For min hadde det vært totalt uaktuelt. Antagelig ikke stor trafikk her.
Femtekolonne Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Så ut som ett kult utgangspunkt hvis man kan bo der mtp jobb. Men ville lest taksten godt og kanskje tatt med en kyndig å sett i kjeller og på konstruksjonen generelt. Å betale noen for å sette det i stand hvis det er dårlig vil gjøre dette huset dyrere enn ett nybygg. Tenker man rive og sette opp nytt så er tomteprisen alt for høy. Dette området kommer nok aldri til å bli spesielt attraktivt og bidra til ville budrunder. Ser også til at tomtegrenser ikke helt stemmer overens med virkelig bruk og plassering av hus. Det vil også få betydning om man vil bygge noe nytt.
panzerwolf Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Femtekolonne skrev (3 minutter siden): Antagelig ikke stor trafikk her. For min del hadde enebolig såpass inntil en vei vært uaktuelt uansett Akkurat denne veien, er en riksvei med en del trafikk, faktisk. Nå er "stor" objektivt, men veien er et alternativ til Lillestrøm og nordover samt Kongsvinger og videre mot Sverige om man vil unngå trafikken gjennom Oslo.
Simen1 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glimrende om man skal starte med onlyfans og trenger en unik setting som gjør at videoene skiller seg ut som spesielt kinky. Men en viss fare for at forrige eier ikke føler seg helt utflyttet og begynner å lage bråk. Spoiler Men seriløst, jeg tror det finnes like mange unike behov, ønsker og budsjett som det finnes folk. Det handler nok like mye om TS som person som om eiendommen. Smak og behag osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå