Lagabøter Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar I løpet av første scene, så jeg at dette blir en kopi av Naked Gun. Etter å ha sett 7 minutter, er det så mange elementer fra Frank Drebins univers at det er flaut. De filmene, og TV-serien i forkant, pluss Airplane... er jo legendsriske. Men dette er tynn suppe. 2
Gavekort Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Det er ingenting i veien med å ta inspirasjon fra Naked Gun, men det garanterer jo at alle vil sammenligne det med originalen. 1
Runar Skrevet lørdag kl 21:01 Skrevet lørdag kl 21:01 Jeg har ikke noe forhold til Naked Gun, og jeg liker serien veldig! Jeg har ledd godt av hver episode, og alle de små detaljene som klokkene for fire norske byer som alle viser samme tid.
Complexity Skrevet lørdag kl 21:12 Skrevet lørdag kl 21:12 (endret) Du har med andre ord ikke sett Angie Tribeca? En ganske bra serie som gikk fra 2016 til 2018 og var ren kopi. Agent Tørr synes jeg er ganske morsomt til tider, men vinner neppe noen oskar. Siden det ligger på nrk er det jo "gratis" for alle å se reklamefritt så bare å sjekke ut. Endret lørdag kl 21:16 av Complexity
Runar Skrevet lørdag kl 21:36 Skrevet lørdag kl 21:36 Complexity skrev (23 minutter siden): Du har med andre ord ikke sett Angie Tribeca? En ganske bra serie som gikk fra 2016 til 2018 og var ren kopi. Hvis du spør meg så nei, den har jeg ikke sett, men takk for tipset! Complexity skrev (23 minutter siden): Agent Tørr synes jeg er ganske morsomt til tider, men vinner neppe noen oskar. Det har du nok helt rett i, men det er veldig grei underholdning til middagen.
Complexity Skrevet lørdag kl 21:48 Skrevet lørdag kl 21:48 (endret) 11 minutes ago, Runar said: Hvis du spør meg så nei, den har jeg ikke sett, men takk for tipset! Det har du nok helt rett i, men det er veldig grei underholdning til middagen. Tenkte egentlig på trådstarter Men annbefaler Angie Tribeca. Tull fra start til slutt som med Leslie Nielsen Endret lørdag kl 21:48 av Complexity
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå