Sovna Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Et produkt jeg kan huske siden jeg hadde tåtesmokk i kjeften. Det skal det ikke være noen nevnverdig grunn til at disse er ute av produksjon, disse selger helt sikkert mer enn nok. Idioter...
frohmage Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Sovna skrev (19 minutter siden): Et produkt jeg kan huske siden jeg hadde tåtesmokk i kjeften. Det skal det ikke være noen nevnverdig grunn til at disse er ute av produksjon, disse selger helt sikkert mer enn nok. Idioter... Om de selger "mer enn nok" blir jo ikke produksjonen lagt ned. Er Toro sin buljong bedre enn Maggi og Knorr og sånn?
oddeh Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Er det denne du sikter til? - Toro Buljong Terning Kjøtt Økonomi pakning 64g Står ikke årsak, men fjernes https://dinside.dagbladet.no/fritid/toro-sjokk-forsvinner/83579193 1
Sovna Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden frohmage skrev (2 timer siden): Om de selger "mer enn nok" blir jo ikke produksjonen lagt ned. Er Toro sin buljong bedre enn Maggi og Knorr og sånn? Jaa, de smaker bedre.. Langt bedre. De er mer komprimert på høyere innhold av alt av gods og gull. Fett og kjøtt.. oddeh skrev (2 timer siden): Er det denne du sikter til? - Toro Buljong Terning Kjøtt Økonomi pakning 64g Står ikke årsak, men fjernes https://dinside.dagbladet.no/fritid/toro-sjokk-forsvinner/83579193 Var egentlig ikke noen bombe. Skjønner ingenting av matvarebransjen i dette landet. Tror eierne er generelt matlei. 1
Karltorbj Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden frohmage skrev (2 timer siden): Om de selger "mer enn nok" blir jo ikke produksjonen lagt ned. Er Toro sin buljong bedre enn Maggi og Knorr og sånn? Ja, det er ikke MSG i. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå