TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Hallo, jeg sliter meg og spille av videoer nå på Youtube via Firefox. Dette kommer opp når jeg prøver, se bildet. Det gjelder absolutt alle videoene. 😲🥺 Men det fungerer fint på Chrome og Microsoft Edge. 🤔 Firefox er min favoritt Nettleser. 😌😟 Endret 1 time siden av TheDarkSycamore - SCM
frohmage Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden TheDarkSycamore - SCM skrev (23 minutter siden): Dette kommer opp når jeg prøver, se bildet. Samme problemet dukket opp her i går eller forigårs. Har ikke funnet noen god løsning enda, annet enn å reloade for å få opp videoen. Fungerer muligens med en annen type adblock.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 49 minutter siden Forfatter Skrevet 49 minutter siden frohmage skrev (4 minutter siden): Samme problemet dukket opp her i går eller forigårs. Har ikke funnet noen god løsning enda, annet enn å reloade for å få opp videoen. Fungerer muligens med en annen type adblock. Hm oki, jeg er ikke alene med dette problemet, ser jeg. 🤔
SpaceHog Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden (endret) Se om dette trikset fungerer: «I mine tester har jeg funnet ut at hvis du ikke ønsker å sette adblocking'en på pause, kan du trykke på den blå «Lær mer»-knappen rett under feilmeldingen og deretter trykke på «tilbake»-knappen for å gå tilbake til spilleren og starte avspillingen av videoen umiddelbart.» Kilde: https://www.androidpolice.com/youtube-content-unavailable-bug Endret 25 minutter siden av SpaceHog
frohmage Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden SpaceHog skrev (21 minutter siden): Se om dette trikset fungerer Det funker, men det jo enklere å bare reloade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå