Gå til innhold

Xiaomi 15t erfaring

rakk1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😀

Har sett på ulike telefoner i den siste og denne ser ok ut. Det finnes tester der ute som sier den er ok, men få poster fra folk som har den og brukt den en stund. 

Er det noen her inne som har den eller kjenner noen som har den og kan fortelle erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøpte denne til moren min i Spania dagen den ble lansert, som arvtager til hennes Samsung S20 FE. 

Ikke noe særlig å utsette, rett og slett en fantastisk god "upper mid range" mobiltelefon som ikke har noen åpenbare svakheter.  Bra spec mht chipset, lagring og minne, så den kommer til å yte godt i flere år fremover samt at HyperOS har blitt bedre.  Hun savner ingenting fra sin gamle Samsung etter å ha tweaket litt på varslingslyder, layout osv. Hvis du synes 6.8" er en god størrelse på skjermen og kan leve uten trådløs lading, så kan du trygt slå til på 4990 kr :)

Alternativer: 

Dersom du ikke bryr deg om kamerakvaliteten så er Poco X7 Pro enda rimeligere med samme innmat.

Dersom du vil ha en mer kompakt telefon i samme prisklasse så er Pixel 9a et godt alternativ.

Endret av fflex_InnleggNO
Skrevet
fflex_InnleggNO skrev (16 timer siden):

Kjøpte denne til moren min i Spania dagen den ble lansert, som arvtager til hennes Samsung S20 FE. 

Ikke noe særlig å utsette, rett og slett en fantastisk god "upper mid range" mobiltelefon som ikke har noen åpenbare svakheter.  Bra spec mht chipset, lagring og minne, så den kommer til å yte godt i flere år fremover samt at HyperOS har blitt bedre.  Hun savner ingenting fra sin gamle Samsung etter å ha tweaket litt på varslingslyder, layout osv. Hvis du synes 6.8" er en god størrelse på skjermen og kan leve uten trådløs lading, så kan du trygt slå til på 4990 kr :)

Alternativer: 

Dersom du ikke bryr deg om kamerakvaliteten så er Poco X7 Pro enda rimeligere med samme innmat.

Dersom du vil ha en mer kompakt telefon i samme prisklasse så er Pixel 9a et godt alternativ.

Takk for godt svar

Jeg har en OnePlus Nord 2 nå, som jeg synes tar bra nok bilder, så usikker på hva som er bra og dårlig😁

Pixel 9a har jeg hørt både positivt og negativt mye om

Står kanskje nå mellom cmf phone 2 pro, og bruke lite penger

Eller Xiaomi 15t til litt mer penger

Pocco har jeg ikke sett på end, men takk 

Skrevet (endret)

Kan legge til et alternativ Samsung A56 til kr 3500.

Ellers enig i at CMF phone 2 Pro, Xiaomi Poco X7 Pro, Google 9a og Xiaomi 15T er bra.

CMF phone er ikke vanntett noe som trekker ned. 

Endret av Svein M
Skrevet

Hvis du er fornøyd med Oneplus Nord 2 sitt kamera så kan du trygt gå for Poco X7 Pro. 
Poco er et sub-brand av Xiaomi, samme som CMF er med Nothing.   

Ville gått for Poco X7 Pro eller Xiaomi 15t fremfor CMF Phone 2 Pro hver dag. CMF telefonen er sikkert helt OK i dag, men med ufs 2.2. lagring, og DImensity 7300 så vil den ikke ha et like langt og verdig liv som de andre som er nevnt. 

Skrevet

Jeg var kjempe fornøyd med Xiaomi 14T og 14T Pro da jeg testet de. Den største frustrasjonen er at Xiaomi sitt grensesnitt ikke liker tredjeparts launchere.

Så varierer bildene fra meget gode til veldig gulaktig. Til nattfoto er de meget gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...