Lena Revanscar Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Fra en som ser mye "bodyhorror" og tilsvarende. Desto mer grusomt jo bedre. Er det innenfor å spørre om andres forslag i forumet? Fluen eller "The Fly" står høyt på listen i dette huset. Sett mye men husker ikke tittel på alt. Redder tiden foran tv om noen har andre erfaringer?
Imaginacíon Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 45 minutes ago, Lena Revanscar said: Fra en som ser mye "bodyhorror" og tilsvarende. Desto mer grusomt jo bedre. Er det innenfor å spørre om andres forslag i forumet? Fluen eller "The Fly" står høyt på listen i dette huset. Sett mye men husker ikke tittel på alt. Redder tiden foran tv om noen har andre erfaringer? Jeg liker ikke skrekk. Så Ringen og The Grudge på 2000-tallet, siden har det ikke blitt noe skrekk.
mandodiao Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Den stygge stesøsteren var jo en gøy variant av bodyhorror, og norsk attpåtil. Bring her back, var bra. Spesielt med tanke på at det er den andre filmen til brødreparet Danny and Michael Philippou. The Substance, var også en annereledes fortelling som jeg husker var gøy. Dette er i alle fall de tre første jeg kommer på av filmer jeg såg i 2025 Endret 8 timer siden av mandodiao 1
Evil-Duck Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden The Substance er en av de mer ubehagelige body horror filmer jeg har sett.
mandodiao Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Såg forsåvidt siste Final Destination også i fjor. Rikelig med body horror i de filmene også! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå