Gå til innhold

Star wars Galaxies


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Mornings.. Har ikke spilt SWG på noen måneder, men har vært med helt siden beta'en. Er på Eclipse.

 

Har mestra: CH, Pistoleer, Rifleman, Swordsman, Marksman, Entertainer,

Scout, Artisan, Medic, Doctor, Image Designer, Architect, Tailor, Chef, DE & TKA.

 

Nå er jeg, som jeg har vært i mange måneder nå, Master CH og TKA.

 

Kanskje jeg får tid til å spille litt fremover.... Men uansett er det bare å legge meg til friends-lister på Eclipse, nicket er Markarian (Clawlighter).

 

Hoi :)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

oppdatering:

 

tkm

master artistian

nesten master marksman(har nok xp, men ikke nok poeng)

Combat prowess 1.0.0.0, nesten 1.0.1.0

 

 

er Combat prowess bedre enn vanlige poeng på speed og slikt, får jo bare 3 poeng, det er lite, er tkm, og har vel ca 200 poeng på speed mener jeg...

 

har forrestn funnet ut at man tjener bra som tumbler, tjente ca 150k natt til i dag, bare på å tumble...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Mornings.. Har ikke spilt SWG på noen måneder, men har vært med helt siden beta'en. Er på Eclipse.

 

Har mestra: CH, Pistoleer, Rifleman, Swordsman, Marksman, Entertainer,

Scout, Artisan, Medic, Doctor, Image Designer, Architect, Tailor, Chef, DE & TKA.

 

Nå er jeg, som jeg har vært i mange måneder nå, Master CH og TKA.

 

Kanskje jeg får tid til å spille litt fremover.... Men uansett er det bare å legge meg til friends-lister på Eclipse, nicket er Markarian (Clawlighter).

 

Hoi :)

Hey markarian, lenge sia jeg har sett deg ingame nå! Hva driver du med for tia siden du ikke spiller?

 

Har jo heller ikke sett noe til deg på forumet på ei god stund heller... Altså NiS/CN forumet.. Men det er jo borte vekk det nå :(

Lenke til kommentar
Mornings.. Har ikke spilt SWG på noen måneder, men har vært med helt siden beta'en. Er på Eclipse.

 

Har mestra: CH, Pistoleer, Rifleman, Swordsman, Marksman, Entertainer,

Scout, Artisan, Medic, Doctor, Image Designer, Architect, Tailor, Chef, DE & TKA.

 

Nå er jeg, som jeg har vært i mange måneder nå, Master CH og TKA.

 

Kanskje jeg får tid til å spille litt fremover.... Men uansett er det bare å legge meg til friends-lister på Eclipse, nicket er Markarian (Clawlighter).

 

Hoi :)

Hey markarian, lenge sia jeg har sett deg ingame nå! Hva driver du med for tia siden du ikke spiller?

 

Har jo heller ikke sett noe til deg på forumet på ei god stund heller... Altså NiS/CN forumet.. Men det er jo borte vekk det nå :(

Hola!

 

Ser ut til at swg-nis.com er nede nå ja.. Ikke bra.

 

Hva jeg driver med? Tja, noe som kalles høgskole.. Hehe. :)

 

Hva er navnet ditt ingame? Har litt mer "fri" enn vanlig den neste uka... Kanskje jeg logger inn litt. :)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Hola!

 

Ser ut til at swg-nis.com er nede nå ja.. Ikke bra.

 

Hva jeg driver med? Tja, noe som kalles høgskole.. Hehe. :)

 

Hva er navnet ditt ingame? Har litt mer "fri" enn vanlig den neste uka... Kanskje jeg logger inn litt. :)

Forumet ble lagt ned siden vi ikke hadde særlig mye bruk for det. Koster bare penger og ha det oppe.

 

Høgskole ja, ingen tid til swg da nei? :p

CN har forresten mergea med LOK nå. Mye gøyere nå! CN var jo så liten.

 

IGN er Meinel :)

Lenke til kommentar
Hola!

 

Ser ut til at swg-nis.com er nede nå ja.. Ikke bra.

 

Hva jeg driver med? Tja, noe som kalles høgskole.. Hehe. :)

 

Hva er navnet ditt ingame? Har litt mer "fri" enn vanlig den neste uka... Kanskje jeg logger inn litt. :)

Forumet ble lagt ned siden vi ikke hadde særlig mye bruk for det. Koster bare penger og ha det oppe.

 

Høgskole ja, ingen tid til swg da nei? :p

CN har forresten mergea med LOK nå. Mye gøyere nå! CN var jo så liten.

 

IGN er Meinel :)

Meinel! Hey! :)

 

Ja, høgskolen tar mye tid... Har masse interessant å gjøre denne våren. ;)

 

AH, merginga med Lok høres bra ut. CN var relativt kjedelig og dødt ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...