Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må en ha sex i ett forhold??

Anbefalte innlegg

Skrevet
Krig og fred skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde aldri klart et forhold uten sex. Å bli kåt og vite at man aldri kan få noe vil være en ganske så sterk psykisk og fysisk belastning i lengden. Forhold uten sex kalles vennskap. 

Forhold med sex kalles "friends with benefits". Sånn om du vil skille på dette på den måten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, Tussi said:

Er ikke det en ganske fordomsfull kommentar ift andres seksuelle legning?

Jo.
Sjåvinistisk.
Og kanskje en illustrasjon på hvordan de som opplever seg selv innenfor den arbitrære grupperingen normal, føler de kan oppføre seg mot de som havner utenfor den, selv om det bare er smålig og sikkert ikke spesielt ment til å være kjipt, er det frustrerende hvor lett det tilsynelatende er for noen å sykdomsforklare andre om de ikke deler legning med en selv.

Et lite lysglimt er kanskje det at man tilfeldigvis ikke er i grupperingen den nykonservative bølgen har valgt å klandre for alle problemer, som fks. transpersoner.

Gjest b0899...ce2
Skrevet

Må? Nei. 

Er ikke mye man strengt tatt må her i livet.

Men selv mener jeg det er noe av det grunnleggende som gjør livet så enormt mye bedre i en ellers grå og trist hverdag vi ofte skaper for oss selv.

Mange finner alternativer som funker for de, og kudos til de.

Anonymous poster hash: b0899...ce2

Gjest 643e6...a23
Skrevet

Personlig vil jeg ikke ha sex om jeg skal inn i et forhold. Jeg har leketøy og kan ordne meg selv. Har gjerne sex i starten, men når begjæret og forelskelsen roer seg, er jeg ikke lenger interessert. Med andre ord ville en aseksuell partner vært alfa omega for meg. Er selv ikke aseksuell. Men på det seksuelle plan må det mye lyst og begjær til for at jeg skal orke å ligge med en mann, og denne forsvinner da i takt med forelskelsen. Er ikke interessert i å være en tømmestasjon for en mann i mange år. 

Anonymous poster hash: 643e6...a23

Gjest 643e6...a23
Skrevet
Vokteren skrev (4 timer siden):

Hvor mange ?
De få som er såkalt aseksuelle viser bare forbrukersamfunnets sykdom/bakside hvor egoisme og materialisme går på bekostning av gleden ved reproduksjon og psykisk helse.

Ta deg en bolle. Tenk å være så arrogant at man tror man vet hva som er best for folk flest, og at de ikke klarer å ta disse valgene selv. Man kan være både materialistisk og egoistisk når man velger å få barn. Den psykiske helsa mi hadde gått i kjelleren om jeg måtte få barn og i tillegg måtte deale med en barnefar til ungen ble myndig, ikke pokker. For et mareritt 

Anonymous poster hash: 643e6...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...