skaftetryne32 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Letterboxd skrev (8 timer siden): Sigarett, vape, cubansk cigar. Hvordan begynner jeg? Om du først skal røyke noe, som sagt røyk noe med litt funksjon i det minste, eneste funksjon tobakk har er å tømme livskvaliteten å bankkontoen din, kjøp litt god gammel dags cannabis når du først skal røyke noe. 2
Markiii Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Letterboxd skrev (På 2.12.2025 den 16.21): Jeg hater livet. Aldri vært på ferie, drukket alkohol eller røyket. Har lyst å dra på ferie til et sted der kan bedøve megselv å glemme hvor mye jeg hater livet ved å drikke og røyke og svømme i basseng hver dag. Noen anbefalinger? Er villig til å bruke 50.000 tusen til 100.000 tusen. Vil helst at landene skal være trygge selv om jeg må balansere full igjennom gatene på natten (har aldri drukket alkohol, så vet ikke hvordan det er å være full) og helst ikke ha strenge straffer for å være full. Landet må også være trygt for LGBT folk, og jeg må kunne overleve med bare Engelsk. Noen tanker hvilke land jeg bør dra til? Dette er et veldig dårlig utgangspunkt. Selv om du i utgangspunktet er trygg et sted, så vil det alltid være noen som kan ha interesse av å utnytte deg eller gjøre noe mot deg. Det er ikke lurt å bare gå inn i det uten å ha med deg hodet. For eksempel kan noen oppleve at de møter en fin dame, og så våkner de dagen derpå naken og med alle eiendelene stjålet. De kan ha dopet deg ned og gjort hva som helst. Og hvis du selv drikker deg full, kan du bli ekstremt sårbar da også. Du kan også for eksempel ende opp i slåsskamp. Har du aldri drukket før så er det livsfarlig for deg å plutselig drikke store mengder på et helt ukjent sted. Det er helt greit å ønske å reise og "slappe av", men ha med deg hodet. Begynn forsiktig. Ikke la deg lure inn i kriminalitet eller i falske romanser.
Markiii Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden ps5 skrev (På 2.12.2025 den 18.15): Problemfritt da de i alle år har hatt tre etablerte "kjønn" som tilmed har egne toaletter. Hva? Egne toaletter for "ladyboys"?!
Karltorbj Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Markiii skrev (14 minutter siden): så våkner de dagen derpå naken og med alle eiendelene stjålet. De kan ha dopet deg ned og gjort hva som helst. Har du paa deg ei underbukse, kjoept paa Sparkjoep, saa kan det vaere at du er heldig og har truffet paa snille ranere og de lar deg faa beholde den. Men en Kalvin Klein eller en Bjoern Borg, til et par store lapper, ryker.
Letterboxd Skrevet 45 minutter siden Forfatter Skrevet 45 minutter siden Markiii skrev (8 timer siden): Dette er et veldig dårlig utgangspunkt. Selv om du i utgangspunktet er trygg et sted, så vil det alltid være noen som kan ha interesse av å utnytte deg eller gjøre noe mot deg. Det er ikke lurt å bare gå inn i det uten å ha med deg hodet. For eksempel kan noen oppleve at de møter en fin dame, og så våkner de dagen derpå naken og med alle eiendelene stjålet. De kan ha dopet deg ned og gjort hva som helst. Og hvis du selv drikker deg full, kan du bli ekstremt sårbar da også. Du kan også for eksempel ende opp i slåsskamp. Har du aldri drukket før så er det livsfarlig for deg å plutselig drikke store mengder på et helt ukjent sted. Det er helt greit å ønske å reise og "slappe av", men ha med deg hodet. Begynn forsiktig. Ikke la deg lure inn i kriminalitet eller i falske romanser. Du sier her bare hva jeg skal unngå, ikke hvor jeg bør reise/hva jeg bør gjøre
Detkanvære Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Hedonistiske lokasjoner har jeg fint lite peiling på, men siden fylla ikke er for amatører på vift i fremmede land: gå på butikken, kjøp deg 12 øl og en pakke sigaretter. Så kan du oppdatere tråden i morgen med den livserfaringen du da har skaffet deg i trygge omgivelser. Heller gå på trynet hjemme i sofaen enn å ramle i en kanal i redlight-district...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå