Gå til innhold

Tutti-frutti kaos

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snikpellik skrev (9 timer siden):

Ola Borten Moe trakk seg fra norsk politikk etter aksjeskandalen/bruddet på habilitetsreglementet, og er ikke lengre aktiv i Senterpartiet.

Tror du han har radikalt forandret sitt politiske syn etter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg lo godt da Nikolai Astrup avleverte det etterlyste "påyll" til Jonas Gahr Støre. Jeg hadde heller sett at det ble båret inn hummer og kanarivin, men mer praktisk og diskré med en godtepose.

Salget av Tutti-Frutti-posen øker, da folk ikke greier å dempe nysgerrigheten på hvordan den smaker. Folk får seg en latter i julestria. Stortingspresidenten smaker den forbudne frukta på bakrommet. Dette er vel omtrent det positive som har kommet ut av dette kaoset.

Fazer overfører et vederlag til Influencer-Astrup for produktplasering.

"Løp og kjøp" er en slogan for Elkjøp, og betyr at man skal gå raskt til butikken og handle varer.

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kjokkenapparater/baking-og-desserter/sjokolade-og-godteri/fazer-tutti-frutti-original-godteri-403392/302639

Endret av BadCat
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Det var lite blått i den posen, men mykje raudt, grønt og gult. Kanskje kan Krf bli ein del av dei blanda dropsa ein gong i framtida? Det er ikkje så mange år sidan partiet nesten skifta til å bli raudgrønt midt i ein stortingsperiode.

Endret av torbjornen
Skrevet
BadCat skrev (4 timer siden):

Jeg lo godt da Nikolai Astrup avleverte det etterlyste "påyll" til Jonas Gahr Støre. Jeg hadde heller sett at det ble båret inn hummer og kanarivin, men mer praktisk og diskré med en godtepose.

Salget av Tutti-Frutti-posen øker, da folk ikke greier å dempe nysgerrigheten på hvordan den smaker. Folk får seg en latter i julestria. Stortingspresidenten smaker den forbudne frukta på bakrommet. Dette er vel omtrent det positive som har kommet ut av dette kaoset.

Fazer overfører et vederlag til Influencer-Astrup for produktplasering.

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kjokkenapparater/baking-og-desserter/sjokolade-og-godteri/fazer-tutti-frutti-original-godteri-403392/302639

Stortingspresidenten oppførte seg lite tolerant overfor spøken. Synes det var litt snodig. Men det var jo kameraten hans som ble utsatt for spøken..så da var nok ikke terskelen høy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...