Spillredaksjonen Skrevet i går, 08:10 Skrevet i går, 08:10 Intet mindre enn utrolig Den femte sesongen av Stranger Things ligger an til å bli noe helt spesielt. Les hele saken på Gamer.no» 1 1
bubba477 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Stoppa rett før slutten på forrige sesong. Orker bare ikke mer av det.. 1
Mumitrollet1337 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Virker som influensere (her gamer.no) er eneste som faktisk hyller alt mulig (betalt?) om dagen fordi min virkelighet er alltid noe helt annet. Alt er kjedelig og det samme om og om igjen. Handler bare om å please folk i stedet for å faktisk lage en god og spennende historie. Sesong 1 var bra og så ble det bare verre. Sesong 4 orket jeg ikke og jeg sovnet nesten med en gang på episode 1 av sessong 5. 1
akelbo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mumitrollet1337 skrev (51 minutter siden): Virker som influensere (her gamer.no) er eneste som faktisk hyller alt mulig (betalt?) om dagen fordi min virkelighet er alltid noe helt annet. Alt er kjedelig og det samme om og om igjen. Handler bare om å please folk i stedet for å faktisk lage en god og spennende historie. Sesong 1 var bra og så ble det bare verre. Sesong 4 orket jeg ikke og jeg sovnet nesten med en gang på episode 1 av sessong 5. Gamer.no tar ikke betalt for anmeldelser eller andre vurderinger. Nettsiden publiserer meninger basert på opplevelsene til skribenten som har spilt spillet, testet produktet eller sett filmen/TV-serien. Leit å høre at du ikke finner glede av spill, film, TV eller annen underholdning i disse dager. Håper det dukker opp noe som fenger mer etter hvert.
Sjørøver Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden akelbo skrev (43 minutter siden): Leit å høre at du ikke finner glede av spill, film, TV eller annen underholdning i disse dager. Håper det dukker opp noe som fenger mer etter hvert. Det er jo noe dere burde skrive om, når dere først skal skrive om filmography serier. Hvorfor blir det produsert så mange flopper de siste årene? Hvorfor er det så lite kreativt og originalt? Dere burde også nevne budsjettet til stranger things, når man snakker om forventninger. Det forventes jo at noe med enorm produskjon leverer. Det samme kan sies om Andor, som hadde noe sånn som 700 milloner dollar budsjett for to korte sesonger. Spinnville summer, skyhøye forventninger. Men den serien leverte faktisk. Det er også em serie dere burde se nærmere på sammen med eldre star wars spill, og forklare oss hvorfor vi ikke får flere modne fortellinger satt i det universet.
Krig og fred Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden 20 hours ago, bubba477 said: Stoppa rett før slutten på forrige sesong. Orker bare ikke mer av det.. Samme her. De fleste sesongene var kjempebra, serien ga meg veldig mange minner fra barndommen. Men, i sesong 4 mistet jeg interessen.
GnilreG Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden guttis84 skrev: ELENDIG serie... Ikke ofte elendige serier ligger på nesten 9 på imdb. Så flesteparten er uenige med deg. Selv synes jeg den er veldig bra. Hyggelig at nyeste sesong er den best ratede så langt, har ikke sitt det selv enda da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå