leticia Skrevet 8 minutter siden Forfatter Skrevet 8 minutter siden Karltorbj skrev (8 minutter siden): Har jo litt med prioritering aa gjoere ogsaa da. Jeg hadde jo spart 3500 kr pr mnd, paa aa slutte aa roeyke sigaretter da, freks. Klart. Alt handler om prioriteringer. Hva er viktigst i livet. For meg, foruten familien, så er det reiser. For å si det sånn så hadde jeg spart rundt 120.000 kroner i året på å slutte å reise 😜 Men jeg verken røyker eller drikker alkohol, så ingen penger ut på det heldigvis 😇
Karltorbj Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Powertrainer skrev (2 minutter siden): Og så sparer man jo noe på å brygge sin egen vin👍 Riktig, vi hadde noen runder der. 😀 Ser at innslaget mitt, egentlig foerer til avsporing, beklager det. Tenkte dette ville vaere et greit eksempel paa at oekonomien ogsaa spiller inn, for noen. Tror det er mangen av oss, men jeg er jo ikke nordifra.
OddZen Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå Er fra nord norge men bor i sør, og kan si at alt er bedre og alt er verre, på godt og vondt 😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå