arne22 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg har behov for å skrive ned noen notater og huskelapper og jeg ønsker å få til det uten å installere en editor med innebygd reklame. Noen som har forslag til en enkel editor som man kan bruke for å skrive ned små notater og kuskelapper?
Uderzo Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden De fleste android mobiler har en slik app innebygd, Samsung sin heter "Notes".
sedsberg Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg bruker en som heter Colornote. Støtter notater og sjekklister.
arne22 Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden 2 hours ago, sedsberg said: Jeg bruker en som heter Colornote. Støtter notater og sjekklister. Takker. Ser ut til å fungere. 3 hours ago, Uderzo said: De fleste android mobiler har en slik app innebygd, Samsung sin heter "Notes". Ja, det stemmer jo, men på en Motorola telefon så fant jeg ikke noe annet enn Google Keep Notes, og med Family Links så ville den dele notatene med familien, og det passer jo ikke alltid helt. Bortsett i fra mangel på egnet editor, så fungerer Motorola'en veldig bra til en rimelig penge. Har også en samsung i den dyre enden, og synes ikke den er noe bedre. (Til mitt bruk.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå