Fleskelars Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden dreadbolt skrev: Og med "mye skytespill for pengene" mener dere pengene dere åpenbart mottok fra Activision Blizzard for å gi spillet 7/10? Det er den eneste forklaringen jeg kan komme på for at dere gir denne AI-genererte asset-flip'en av et spill noe mer enn maks 2/10. Var inne på denne tanken selv , hva skjer liksom ? Hvorfor ble dette generiske rælet belønnet med 7/10 ? Hvorfor blir mangel på kreativitet belønnet ? Lukter svidd lang vei . 2 1
Bakedtowel Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Espen_1080 skrev: Å der begynte jeg å lese gaming nyheter andre steder enn Gamer.no Hæ? Du leser bare nyheter som bekrefter din virkelighetsoppfatning? Hvorfor leser du annmeldeser viss du ikke er int i en annen persons tanker om spillet. 3
Anfieldtheplacetobe Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Tydelig at denne anmelderen foretrekker COD fremfor BF, som selvsagt er greit. Personlig synes jeg BF6 er laaangt bedre både gameplay, grafikk, våpen og maps. Vil bare "advare" folk som ikke er på COD hypetoget at dette spillet overhode ikke reflekterer denne anmeldelsen de fleste andre steder. Og sammenligne det her med Arc raiders er meget spesielt. Arc raiders er goty contender imo, det er for meg alt cod ikke er. 3
phraze Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Å gi dette spillet er regelrett et hån mot andre spill. Dette er uten tvil er rushet produkt som er snekret sammen av samme assets som i de forrige spillene og enormt mye A.I. Man kan jo f*** ikke engang sette singleplayerdelen på pause! Denne anmeldelsen alene gjør at jeg mister tillit til seriøsiteten til Gamer.no fremover. Å gi dette møkkaproduktet som en gaffateipet sammen av AI og copy-paste koder 7/10 er å undergrave andre utviklere og deres harde arbeid. 1 1
akelbo Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden phraze skrev (1 time siden): Å gi dette spillet er regelrett et hån mot andre spill. Dette er uten tvil er rushet produkt som er snekret sammen av samme assets som i de forrige spillene og enormt mye A.I. Man kan jo f*** ikke engang sette singleplayerdelen på pause! Denne anmeldelsen alene gjør at jeg mister tillit til seriøsiteten til Gamer.no fremover. Å gi dette møkkaproduktet som en gaffateipet sammen av AI og copy-paste koder 7/10 er å undergrave andre utviklere og deres harde arbeid. Her har du dessverre misforstått noe veldig grunnleggende med anmeldelser. Tingene du påpeker som problemer for deg, har ikke vært like mye i veien for vår anmelder. Han har derfor hatt en annen opplevelse enn den du har hatt etter dine timer med spillet, og kan kun dømme spillet deretter. Samtidig har ikke denne anmeldelsen noe med andre anmeldelser på Gamer.no å gjøre. Følgelig gjør den null og niks for å «undergrave andre utviklere og deres harde arbeid». 2 2
Crazning Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Crooked Cracker skrev: Fortsatt trendy å hate på COD ja. De trender fortsatt selv med å lage søppel. Hvert spill som kommer ut blir svakere og svakere og fansen ønsker ikke denne utviklingen, det ser man jo på tallene 1 1
BamseMums80 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 18 hours ago, Crooked Cracker said: Fortsatt trendy å hate på COD ja. Du snakker i hvertfall som en som IKKE har prøvd Call of Duty: Black Ops 7. Dette er dette er det desidert verste COD jeg noen gang har prøvd. Det får Infinite Warfare og Ghosts til å være GOTY kandidater. De har ikke engang giddet å gi deg AI kompanjonger ved å spille alene. Du hører "Teamet" ditt både reagerer på action,skyter og herjer,men du ser de aldri. Ingen som kan gjennoplive deg,ingen som kan ta flanken. De popper opp magisk i neste cutscene. Det er helt utrolig i 2025. Så kan man ikke engang pause spillet. Det er ingen save funksjon! Plottet er mer troverdig i et Destiny spill en i dette. Faktisk minner gameplayet alt for mye om Destiny og tilsvarende. Lootbokser med våpen og ammo. Overdimenjsonerte "raid" bosser. 0 av 10. Det er et hån. Jeg er glad jeg ikke brukte penger på dette makkverket. Hadde nok Microsoft poeng til å innløse i en måned ultimate pass. 1 1
The Avatar Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden akelbo skrev (1 time siden): Samtidig har ikke denne anmeldelsen noe med andre anmeldelser på Gamer.no å gjøre. Følgelig gjør den null og niks for å «undergrave andre utviklere og deres harde arbeid». Eg skjønar poenget, men litt samanheng mellom anmeldingane må det vel være meininga å ha slik at ein kan samanlikne karaktersettinga på tvers av ulike spel som er anmeldt? Karakteren blir lite verdt om anmeldaren også skal definere skalaen frå gong til gong. 1
seth_vacn Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Fy fader for noe ræl! Gi dette 7 av 10??? For en vits. Troverdigheten deres er lavere enn IGN nå assa. Herregud. 1
TST Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 13 minutes ago, The Avatar said: Eg skjønar poenget, men litt samanheng mellom anmeldingane må det vel være meininga å ha slik at ein kan samanlikne karaktersettinga på tvers av ulike spel som er anmeldt? Karakteren blir lite verdt om anmeldaren også skal definere skalaen frå gong til gong. Skalaen er definert og endres ikke fra gang til gang. Espen har begrunnet hvorfor han mener dette spillet er 7 av 10. 1 1
Bananababb Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ser spiller har 70 på metacritic. Kan ikke skjønne at det er så kontroversielt at gamer også lander på en 7/10. 1 2
joandreas Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Problemer med reviews er tidsfrist. og at 7/10 skulle vært 5/10 på hvor mange middelmådige spill det er. Blitt noe inflasjon i karakter systemet. https://un.org.kg/5-reasons-why-you-shouldnt-trust-game-reviews-or-review-scores Endret 8 timer siden av joandreas 2
Crooked Cracker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Crazning skrev (2 timer siden): Crooked Cracker skrev (19 timer siden): Fortsatt trendy å hate på COD ja. De trender fortsatt selv med å lage søppel. Hvert spill som kommer ut blir svakere og svakere og fansen ønsker ikke denne utviklingen, det ser man jo på tallene Tallene blir ikke svakere for hvert spill som kommer ut men går litt frem og tilbake. Dessuten selger det i bøtter og spann hvert år sammelignet med andre franchiser. 1
Crooked Cracker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden BamseMums80 skrev (1 time siden): Du snakker i hvertfall som en som IKKE har prøvd Call of Duty: Black Ops 7. Dette er dette er det desidert verste COD jeg noen gang har prøvd. Det får Infinite Warfare og Ghosts til å være GOTY kandidater. De har ikke engang giddet å gi deg AI kompanjonger ved å spille alene. Du hører "Teamet" ditt både reagerer på action,skyter og herjer,men du ser de aldri. Ingen som kan gjennoplive deg,ingen som kan ta flanken. De popper opp magisk i neste cutscene. Det er helt utrolig i 2025. Så kan man ikke engang pause spillet. Det er ingen save funksjon! Plottet er mer troverdig i et Destiny spill en i dette. Faktisk minner gameplayet alt for mye om Destiny og tilsvarende. Lootbokser med våpen og ammo. Overdimenjsonerte "raid" bosser. 0 av 10. Det er et hån. Jeg er glad jeg ikke brukte penger på dette makkverket. Hadde nok Microsoft poeng til å innløse i en måned ultimate pass. Det er ikke mange som bryr seg om historiedelen uansett, og jeg ser at mange er fornøyde med flerspilleren som egentlig er hovedretten. 1
joandreas Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden At multiplayer er det viktigste sier meg bare hvor ille spill i nyere tid er. 1
svenka Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Vikingfinger skrev (20 timer siden): Dere turte nok ikkje å gi en lavere karakter... ? Kom ikke som noen bombe Hva er det du mener at Gamer «ikke tør»?? 🤔 Hva skal de eventuelt være redde for? At noen skal bite de? 😅 Du husker vell hvordan det gjekk med BotW… Endret 7 timer siden av svenka 1
Crooked Cracker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden joandreas skrev (20 minutter siden): At multiplayer er det viktigste sier meg bare hvor ille spill i nyere tid er. Gud forby at spill kan dreie seg om enkel, tilgjengelig og fartsfylt moro.
BamseMums80 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 2 hours ago, Crooked Cracker said: Det er ikke mange som bryr seg om historiedelen uansett, og jeg ser at mange er fornøyde med flerspilleren som egentlig er hovedretten. Det er mange som bryr seg om historiedelen jo. Men ellers er det jo riktig. Typisk at multiplayer spillere marginaliserer oss som bryr oss primært om singleplayer. Noe tydeligvis også utviklerene har tatt til seg. Er jo der pengene ligger -.- 1
TST Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 5 hours ago, joandreas said: Problemer med reviews er tidsfrist. og at 7/10 skulle vært 5/10 på hvor mange middelmådige spill det er. Veldig mange av brukeranmeldelsene var ute samtidig eller før reviews, så jeg kjøper ikke dette argumentet. 1
Crooked Cracker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden BamseMums80 skrev (2 timer siden): Det er mange som bryr seg om historiedelen jo. Men ellers er det jo riktig. Typisk at multiplayer spillere marginaliserer oss som bryr oss primært om singleplayer. Noe tydeligvis også utviklerene har tatt til seg. Er jo der pengene ligger -.- Jeg liker enspillerdelen også, vel noen av de hvertfall. BO6 kampanjen var jo slettes ikke verst. De er dog veldig korte opplevelser sammenlignet med flerspilleren så det er ikke så rart at de ikke prioriteres likt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå